Μια πραγματικότητα που ζούνε όλες οι γυναίκες παγκοσμίως είναι πως πρέπει να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για κάποια αγαθά, που απευθύνονται και στα δύο φύλα. Ο μισός και παραπάνω πληθυσμός βάζει το χέρι στη τσέπη πιο βαθιά για υπηρεσίες και αγαθά, κυρίως αισθητικής, από ότι οι άνδρες.
Στις περισσότερες φορές, τα αγαθά είναι ίδια, απλά έχουν διαφορετική συσκευασία, εδώ τα στερεότυπα ισχύουν ακόμα, στους άνδρες το χρώμα της συσκευασίας είναι μπλε και μαύρο, ενώ για τις γυναίκες λευκό, ροζ, και κόκκινο.
Το καπέλο που πληρώνουν οι γυναίκες φτάνει μέχρι και τα 2 ευρώ, με την Ευρώπη να είναι πρώτη στις διακρίσεις στις τιμές.
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα ξυραφάκια, τα πιο απλά, όχι αυτά που έχουν πολλές λεπίδες. Τα ξυραφάκια λοιπόν με τη μία λεπίδα έχουν διαφορά ανάμεσα σε άνδρες και γυναίκες.
Το πρόβλημα είναι τόσο υπαρκτό που από το 1996 στις ΗΠΑ έχει γίνει έρευνα που βρήκε πως το 64% των προϊόντων είναι ακριβότερα για τις γυναίκες. Βρήκαν πως υπηρεσίες όπως το καθαριστήριο είναι κατά πολύ ακριβότερο, όταν πρόκειται για γυναίκες, και μιλάμε πάντα για το ίδιο ύφασμα.
Αν στο πρόβλημα προσθέσετε και το πως το 84% των γυναικών παγκοσμίως που εργάζονται αμείβονται με λιγότερα χρήματα από ότι οι άνδρες, καταλαβαίνουμε το λόγο που υπάρχουν φωνές που μιλούν για ανισότητες.