Η Samsung Electronics Co. προχωρά σε ανάκληση πάνω από 1,1 εκατομμυρίων ηλεκτρικών φούρνων που διατέθηκαν στην αγορά των ΗΠΑ από το 2013, μετά από αναφορές για 250 περιστατικά πυρκαγιών που προκάλεσαν υλικές ζημιές, θανάτωσαν κατοικίδια ζώα και προκάλεσαν τραυματισμούς σε περίπου 40 ανθρώπους.
Η μεγαλύτερη εταιρεία της Νότιας Κορέας προσφέρει δωρεάν κλειδαριές και καλύμματα στους αγοραστές περισσότερων από δώδεκα μοντέλων φούρνων, τα οποία βοηθούν να διασφαλιστεί ότι τα μπροστινά κουμπιά της εστίας τους παραμένουν στη θέση «off», σύμφωνα με ανακοίνωση που αναρτήθηκε στον ιστότοπο της αμερικανικής Επιτροπής Ασφάλειας Καταναλωτικών Προϊόντων.
H Samsung πωλούσε τους φούρνους μέσω λιανοπωλητών από την Best Buy έως την Costco σε όλη τη χώρα για ποσά μεταξύ 1.250 και 3.050 δολαρίων, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η Samsung επιβεβαίωσε τα διορθωτικά μέτρα και τις λεπτομέρειες των πωλήσεων σε μια δήλωση που δεν αναφέρθηκε σε πυρκαγιές ή τραυματισμούς.
Το ζήτημα με τα μπροστινά κουμπιά είναι βιομηχανικό και η Samsung συνεργάζεται με την επιτροπή και άλλες μεγάλες μάρκες για την αντιμετώπιση των προτύπων ασφαλείας, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Η κορεατική εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει μόνο τις βιδωτές διορθώσεις, όχι επιστροφές ή ανταλλαγές, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο.
Οι καταναλωτικές μάρκες σε όλο τον κόσμο είναι εξοικειωμένες με τις ανακλήσεις προϊόντων.
Η ίδια η Samsung προχώρησε σε μία από τις μεγαλύτερες ανακλήσεις που έγιναν ποτέ στον κλάδο της τεχνολογίας το 2016, όταν απέσυρε την πρίζα από μια σειρά τηλεφώνων Galaxy Note που ήταν επιρρεπή σε πυρκαγιά.