Tι συμβαίνει με τα περιφερειακά αεροδρόμια; Προκαλεί απορία το γεγονός ότι η Fraport δεν τηρεί τα συμφωνημένα και δεν έχει εκτελέσει σχεδόν κανένα έργο αναβάθμισης, εκσυγχρονισμού και επέκτασης.
Ειδικά στα 2 “χρυσοφόρα” αεροδρόμια Μυκόνου και Σαντορίνης, που έχουν περάσει στον έλεγχο της για διάστημα που υπερβαίνει τον ένα χρόνο δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα και ας είναι γνωστό ότι φέτος τα δύο νησιά «ναυαρχίδες» του ελληνικού τουρισμού θα… «βουλιάξουν» από τουρίστες.
Σύμφωνα με επιτόπιο ρεπορτάζ, που πραγματοποίησαν συνεργάτες του europost.gr στα δύο αεροδρόμια παρά τις μεγάλες προσδοκίες , που εξέθρεψε η ιδιωτικοποίησή τους, ουσιαστικά έργα μέχρι σήμερα δεν έγιναν. Με αποτέλεσμα να συνεχίζεται η ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών, κατά τις ημέρες και τις ώρες, που έρχονται ή φεύγουν πολλές πτήσεις.
Την ίδια στιγμή, οι εισπράξεις και τα έσοδα που έχει η Fraport από τα δύο συγκεκριμένα αεροδρόμια είναι πολύ μεγάλες. Αλλά, η εταιρεία μέχρι σήμερα, για λόγους που δεν έχουν γίνει γνωστοί, δεν έχει προχωρήσει σε αξιόλογο έργο, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που είχε αναλάβει από την σύμβαση ιδιωτικοποίησης.
Η ταλαιπωρία των επιβατών αναμένεται ότι θα κορυφωθεί τους αμέσως επόμενους καλοκαιρινούς μήνες, καθώς προχωρεί η περίοδος των διακοπών και η Μύκονος και η Σαντορίνη θα αποτελέσουν και φέτος αληθινούς “μαγνήτες” για τον διεθνή τουρισμό.
Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές τα ακαθάριστα έσοδα όλης της τουριστικής περιόδου, κατά το 2017, ήταν για όλους τους επαγγελματίες του κλάδου, στην Σαντορίνη κοντά στα 2,5 δις ευρώ (ακαθάριστος τζίρος) και στην Μύκονο γύρω στα 2 δις ευρώ. Και το ερώτημα που ανακύπτει είναι πότε θα έρθουν οι βελτιώσεις και ο εκσυγχρονισμός που επαγγέλθηκαν όσοι στήριξαν τις ιδιωτικοποιήσεις (και δικαίως) από τα 3 κόμματα που κυβέρνησαν την χώρα όλα τα τελευταία χρόνια.