ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

«Προχωράει» ο δρόμος του μεταξιού: Η COSCO «μπαίνει» και στους ελληνικούς σιδηροδρόμους

«Προχωράει» ο δρόμος του μεταξιού: Η COSCO «μπαίνει» και στους ελληνικούς σιδηροδρόμους

Παρά τον κορωνοϊό ο «δρόμος του Μεταξιού» προχωράει ακάθεκτος, καθώς οι Κινέζοι της COSCO προχώρησαν σε ακόμα μία στρατηγική αγορά.

Συγκεκριμένα το πράσινο φως στη συμφωνία μεταξύ της Ocean Rail Logistics της Cosco και της Pearl Ltd άναψε σήμερα η Επιτροπή Ανταγωνισμού, κάτι που σημαίνει πως πλέον η COSCO θα ελέγχει τη μεταφορά των εμπορευμάτων και μέσω σιδηροδρόμου, μόλις φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά.

Σύμφωνα με αυτή, οι Κινέζοι λαμβάνουν το 60% της εταιρείας σιδηροδρομικών μεταφορών αποκτώντας τον κοινό έλεγχο της εταιρείας μαζί με τον Πρόεδρο, διευθύνοντα σύμβουλο και έως σήμερα βασικό μέτοχος της Pearl κ. Αντώνη Παναγόπουλο.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης «η εν λόγω συγκέντρωση, η οποία αφορά την παροχή υπηρεσιών διαμεταφοράς εμπορευμάτων, την παροχή υπηρεσιών σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων και την παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (…) δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά».

Το ντιλ αυτό μεταφράζεται ως μία κίνηση να μπει πιο δυναμικά η Cosco και στο χώρο της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων προς και από την Ευρώπη μέσω σιδηροδρόμου.

Σημειωτέον ότι η Pearl είχε γίνει στα τέλη του 2018 η τρίτη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών που θα χρησιμοποιούσε το δίκτυο του ΟΣΕ για την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών. Οι άλλες δύο ήταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η Rail Cargo Logistics Goldair.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μάλιστα η Pearl διέθετε ισχυρούς δεσμούς με τους κινέζους στον ΟΛΠ καθώς εκτελούσε χρέη μεσάζοντα για την διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων της, συνάπτοντας συνεργασίες με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και αντίστοιχα σιδηροδρομικά δίκτυα των γειτονικών μας χωρών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.