ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πορδοσάλτε...
prodeals

Έρχεται νέα ρύθμιση για τις οχλήσεις που δέχονται καταναλωτές από τις εισπρακτικές εταιρείες

«Η συντριπτική πλειοψηφία των καταγγελιών αφορούν επιχειρήσεις που από πίσω βρίσκονται δικηγορικά γραφεία που εκτελούν το ρόλο της εισπρακτικής εταιρείας»

Έρχεται νέα ρύθμιση για τις οχλήσεις που δέχονται καταναλωτές από τις εισπρακτικές εταιρείες

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ετοιμάζει νέα ρύθμιση για τις οχλήσεις που δέχονται οι καταναλωτές από εισπρακτικές εταιρείες.

«Υπάρχουν δύο επιπέδων πεδία δράσης. Το ένα το καλύπτουμε πλήρως εμείς και αφορά στις εισπρακτικές εταιρείες που είναι στον κατάλογο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, και υπάρχουν και οι δικηγορικές εταιρίες, που παράγουν εφάμιλλο έργο και δεν εναπόκεινται στο πεδίο ελέγχου μας».

«Η συντριπτική πλειοψηφία των καταγγελιών αφορούν επιχειρήσεις που από πίσω βρίσκονται δικηγορικά γραφεία που εκτελούν το ρόλο της εισπρακτικής εταιρείας. Εκεί δεν έχουμε τη δυνατότητα να παρέμβουμε. Υπάρχει θέμα θεσμικής προσέγγισης του ζητήματος. Είμαστε μπροστά στην ανάδειξη του κενού και νομίζω πως και το υπουργείο Δικαιοσύνης πλέον είναι ώριμο για να παρέμβει. Για να προστατεύσουμε τον καταναλωτή πρέπει είτε να δημιουργήσουμε νέο πλαίσιο στο οποίο να περιλαμβάνονται και οι δικηγορικές εταιρίες που παράγουν ίδιο έργο με τις εισπρακτικές, ή αυτός που παραγγέλνει από τις εταιρείες να παράξουν την υπηρεσία της όχλησης, να είναι αυτός που θα τεθεί στο πεδίο του ελέγχου μας» τόνισε ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Για τις εισπρακτικές που υπόκεινται στο πεδίο ελέγχου μας, έχουμε επιβάλει πρόστιμα δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Δεν προβλέπεται κλείσιμο της εισπρακτικής εταιρίας. Αυτό που γίνεται είναι να επιβάλλονται κυρώσεις. Οι δανειολήπτες πρέπει να απευθυνθούν στη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, προκειμένου να δούμε από πού προέρχεται η όχληση. Υπάρχει πλαίσιο για τον τρόπο που γίνεται η όχληση. Η εισπρακτική εταιρεία έχει δικαίωμα να οχλήσει σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. Ζητούμε όλο το cd με την καταγραφή της επικοινωνίας, μετά ζητούμε εξηγήσεις, και επιβάλουμε κυρώσεις. Προσεχώς θα έχουμε ρύθμιση που θα θεραπεύει το κενό» συμπλήρωσε.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.