Την εκπτωτική περίοδο της Black Friday την τιμητική τους έχουν τα προϊόντα τεχνολογίας σύμφωνα και με το ΣΕΠΕ.
Επαληθεύοντας αυτήν την παράδοση της, το 2021 οι Έλληνες καταναλωτές τίμησαν με την αγοραστική τους ψήφο τα προϊόντα τεχνολογίας.
Τα smartphones συγκέντρωσαν – κατά κύριο λόγο – το ενδιαφέρον των online καταναλωτών.
Από κοντά ακολούθησαν οι τηλεοράσεις και οι gaming κονσόλες, τα laptops, οι Bluetooth συσκευές ήχου, τα tablets, τα πολυμηχανήματα, τα smartwatches και οι desktop υπολογιστές.
Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από έρευνα του Public Group, λίγες μέρες πριν την Black Friday 2022, σχετικά με τη διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών στην online Black Friday 2021.
Σύμφωνα με τα βασικά trends που παρατηρήθηκαν, με βάση τα όσα κατέγραψε η ομάδα του Public Group για τη Black Friday 2021, στην online Black Friday 2021, συμμετείχαν δυναμικά και τα δύο φύλα.
Με ποσοστό 50,47% (Γυναίκες) και 49,53 (Άνδρες), τα δύο φύλα εκπροσωπήθηκαν εξίσου.
Επιπλέον, σύμφωνα με τα ευρήματα, οι desktop αναζητήσεις «νίκησαν» τα smartphones. Στην προσπάθειά τους να εντοπίσουν τις καλύτερες προσφορές, οι καταναλωτές προτίμησαν να «λάβουν θέση» μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή (72%) αλλά αξιοποίησαν και τις mobile συσκευές τους – ωστόσο σε εντυπωσιακά μικρότερο ποσοστό (25%).
Πότε γίνονται οι αγορές
Όσον αφορά τις ώρες που γίνονται οι online αγορές κατά τη Black Friday, το 2021 οι πιο “hot” ώρες: από το βράδυ της Πέμπτης 25 Νοεμβρίου, η αναζήτηση προσφορών “χτύπησε κόκκινο”. Η ζήτηση συνεχίστηκε δυναμικά καθ’ όλη τη διάρκεια της Black Friday 26 Νοεμβρίου.
To peak των αναζητήσεων σημειώθηκε την περίοδο αναμονής, την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021, στις 10μμ. Τα ίδια στοιχεία της εταιρείας αναδεικνύουν τις πρωταθλήτριες περιοχές για αγορές.
Ανάμεσα στις πόλεις που διακρίθηκαν σε online Black Friday αγορές, ξεχώρισαν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Λάρισα, το Ηράκλειο αλλά και τα Ιωάννινα.