Από τον Σεπτέμβριο, αναμένεται νέο «κύμα» ανατιμήσεων σε βασικά προϊόντα όπως το λάδι, με αποτέλεσμα ο μηνιαίος προϋπολογισμός να «τινάζεται στον αέρα».
Παράλληλα οι βιομηχανίες ετοιμάζονται να αποστείλουν νέους τιμοκαταλόγους με ανατιμήσεις σε βασικά αγαθά, με τους καταναλωτές πλέον είτε να περιορίζουν τις αγορές τους στα απολύτως αναγκαία είτε να στρέφονται στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, που είναι φθηνότερα σε σχέση με τα επώνυμα.
Οι αυξήσεις μεσοσταθμικά θα κινηθούν από 8% έως 10% και αφορούν τουλάχιστον 100 προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, με τη μεγαλύτερη να καταγράφεται στο παρθένο ελαιόλαδο, που θα φτάσει ακόμη και το 45%.
Οι αυξήσεις αυτές θα γίνουν σταδιακά αντιληπτές από τους καταναλωτές μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου και ανάλογα με τα αποθέματα που έχουν στις αποθήκες τους οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.