Σε «φούσκα» τείνει να μετατραπεί το περιβόητο ταμπελάκι «μείωσης τιμής», καθώς αντί οι τιμές στα προϊόντα να μειώνονται… αυξάνονται μέρα με την ημέρα.

Χαρακτηριστικά είναι τα δύο παρακάτω παραδείγματα, όπου οι τιμές αυξήθηκαν μέσα σε μια μέρα!

  • Χυμός μήλο 1L: Πέμπτη (21/11) 1,77€, Παρασκευή (22/11) 2,27€ (+0,50€)
  • Μακαρόνια Νο7 500γρ.: Πέμπτη (21/11) 0,77€, Παρασκευή (22/11) 1€ (+0,23€)

«Παρά το ότι αυτή η πρωτοβουλία μείωσης τιμής είναι οικειοθελής, έχει αγκαλιαστεί σημαντικά τόσο από τις εταιρίες, από το σύνολο των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και έχουμε δει από τα στοιχεία μας μεγάλη κινητικότητα με τους καταναλωτές. Είναι μια πολύ καλή ενέργεια», λέει ο γενικός διευθυντής ένωσης σούπερ μάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς.

«Σύμφωνα με την πρωτοβουλία, οι παραγωγικές εταιρίες και το λιανεμπόριο δεσμεύονται σε μια τιμή προς τα πάνω. Επομένως υπήρχε μια τιμή αναφοράς, μια έκπτωση η οποία είναι μόνιμη, τουλάχιστον για 2 μήνες και περισσότερο, από εκεί και πέρα όμως ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των αλυσίδων πολλές φορές οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερες μειώσεις τιμών».

«Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι ο αποπληθωρισμός είναι σημαντικός στα τρόφιμα στην Ελλάδα», προσθέτει.

«Ο τρόπος που έχει διαμορφωθεί στα προηγούμενα χρόνια σχετικά με τις πάρα πολλές προσφορές και ο τρόπος που γίνονται οι προσφορές, όπως επίσης και τα πάρα πολλά παρεμβατικά μέτρα που έχει πάρει η κυβέρνηση για τον πληθωρισμό τα τελευταία χρόνια, έχουν κάνει την εικόνα και την πολυπλοκότητα μέσα στην πλοήγηση στο σούπερ μάρκετ αρκετά πιο δύσκολη.

Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι οι καταναλωτές είναι περισσότερο σκεπτόμενοι. Θα αλλάξει σημαντικά ο τρόπος σήμανσης στα σούπερ μάρκετ στην ΕΕ των 27 χωρών με κανονισμό.

Θα ξεκινήσει σταδιακά από τον Μάρτιο και θα ολοκληρωθεί αρχές Ιουνίου, όπου η σήμανση θα αλλάξει σημαντικά και ριζικά», συμπληρώνει.

«Όλες οι παροχές και όλες οι προσφορές θα είναι πάνω σε μια τιμή αναφοράς που προσδιορίζεται συγκεκριμένα».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!