Μια καταγγελία έκανε ο γιος μιας ηλικιωμένης, Δημήτρης Μαραγκός, που εξήγησε πώς η μητέρα του, σύμφωνα με το σύστημα του ΕΦΚΑ, έχει αποβιώσει με αποτέλεσμα εκείνη να έχει μείνει χωρίς σύνταξη, φάρμακα και πρόσβαση στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Σύμφωνα με τον Δ.Μαραγκό, η μητέρα του πήγε να γράψει φάρμακα στη γιατρό της. Όμως η πρόσβαση στο σύστημα ήταν κλειστή, καθώς φαινόταν ότι απεβίωσε τον περασμένο Ιούλιο. Αμέσως, η γυναίκα μαζί με τον γιο της πήγαν στο κατάστημα του ΕΦΚΑ στο Αιγάλεω, όπου οι υπάλληλοι επιβεβαίωσαν… παρουσία της τον «θάνατό» της.

">

Οι υπάλληλοι είπαν ότι το περιστατικό προέκυψε από μία αλλοδαπή, που έχει δηλωθεί με ψεύτικο διαβατήριο και χρησιμοποιούσε τον ΑΜΚΑ της μητέρας του Δ.Μαραγκού. «Το ληξιαρχείο της Καβάλας έδωσε τον ΑΜΚΑ τη μητέρας μου και έπειτα την έβγαλαν… νεκρή», είπε ο ίδιος. Παράλληλα, από τον Αύγουστο, της έχει κοπεί η σύνταξη.

Τι απαντά ο ΕΦΚΑ

Για το περιστατικό τοποθετήθηκε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ Ηλίας Τσούνης, που ανέφερε ότι «στο μητρώο υπήρξε προφανώς εκ παραδρομής από κάποιο ληξιαρχείο η ενημέρωση για τον θάνατο της καταγγέλλουσας σε λάθος ΑΜΚΑ».

Με βάση την ενημέρωση που είχε ο ίδιος «απεβίωσε μία γυναίκα με το ίδιο όνομα, το ίδιο επώνυμο, το ίδιο όνομα πατρός και λίγα διαφορετικά ψηφία στον ΑΜΚΑ».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ο εκπρόσωπος του φορέα διαβεβαίωσε ότι «το πρόβλημα με την σύνταξή θα αποκατασταθεί» και πρόσθεσε ότι σε κάθε περίπτωση είναι «αναγκαία η επικαιροποίηση των στοιχείων».