ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Νέος κύκλος του «Κινούμαι Ηλεκτρικά»: Οι επιδοτήσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα – Εως και 9.500 ευρώ

Σκοπός του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» είναι να αυξήσει τον αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων που χρησιμοποιούν οι πολίτες

Νέος κύκλος του «Κινούμαι Ηλεκτρικά»: Οι επιδοτήσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα – Εως και 9.500 ευρώ

Το νέο κύκλο του «Κινούμαι Ηλεκτρικά» παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Περιβάλλοντος Κώστας Σκρέκας. Οπως εξήγησε ο Κώστας Σκρέκας το πρόγραμμα είναι συνολικού 50 εκατ. ευρώ, αλλά τεράστιας περιβαλλοντικής αξίας.

Σκοπός του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», όπως εξήγησε ο υπουργός, είναι να αυξήσει τον αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων που χρησιμοποιούν οι πολίτες, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Με το πρόγραμμα αυτό χορηγείται το «οικολογικό κίνητρο» και χρηματοδοτείται η αγορά 100%, αμιγώς, ηλεκτρικών οχημάτων με απόσυρση των παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητων.

Οπως αποκάλυψε ο Κώστας Σκρέκας, η πλατφόρμα για το Κινούμαι Ηλεκτρικά, ανοίγει αύριο.

Οι 4 στόχοι του:

Ανανέωση στόλου
Ανάπτυξη υποδομών επαναφόρτισης
Μείωση επιβλαβών ρύπων
Εξοικονόμηση στην τσέπη των πολιτών

Κινούμαι Ηλεκτρικά 2: Πώς διαμορφώνεται η χρηματοδότηση για αυτοκίνητα, σκούτερ, ποδήλατα

Η χρηματοδότηση καλύπτει ποσά από 30% έως 40% του ποσού των ηλεκτρικών οχημάτων.

Συγκεκριμένα, η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου χρηματοδοτείται 30% επί της λιανικής τιμής προ φόρων έως του ποσού των 8.000 (πριν ήταν 6000 ευρώ).

Το ίδιο ισχύει και για τις μακροχρόνιες μισθώσεις (leasing), χωρίς να υπάρχει υποχρέωση εξαγοράς.

Το ποσό αυτό αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ, αν μαζί με την αγορά, ο ιδιώτης αποσύρει το παλιό του αυτοκίνητο.

  • Αν αποφασίσει να εγκαταστήσει έξυπνο ηλεκτρικό φορτιστή χρηματοδοτείται με άλλα 500 ευρώ
  • Eπιδότηση ηλεκτρικών δικύκλων κατηγορίας L1e έως L4e έως 20% και με μέγιστο ποσό επιδότησης 800 ευρώ
  • Επιδότηση 40% για τα ηλεκτρικά ποδήλατα, με μέγιστο ποσό επιδότησης 800 ευρώ.

Η αγορά ενός μικροαυτοκινήτου ή επαγγελματικού ηλεκτρικού τρικύκλου (L5e εως L7e) χρηματοδοτείται έως 40%, με το ποσό για τα μικροαυτοκίνητα να φθάνει τα 3.000 ευρώ.
Επιπλέον επιδότηση για άτομα με αναπηρίες, τρίτεκνους, πολύτεκνους και νέους έως 29 ετών

Επιπλέον επιδότηση 1000Euro για αγορά αυτοκινήτου σε ΑΜΕΑ.

Επιπλέον επιδότηση 1000Euro για οικογένειες με τουλάχιστον 3 εξαρτώμενα τέκνα (1000Euro για 3 εξαρτώμενα τέκνα, και επιπλέον 1000Euro ανά επιπλέον εξαρτώμενο τέκνο έως και 4000Euro).

Επιπλέον 1000Euro για την αγορά αυτοκινήτου και μικροαυτοκινήτου σε νέους έως 29 ετών.

Τι ισχύει για την επιδότηση ηλεκτρικών οχημάτων εταιρειών

Αντίστοιχα για τις επιχειρήσεις τα κίνητρα είναι:

Επιδότηση 30% για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό τις 8.000Euro από 1 έως 20 οχήματα και 20% επιδότηση με μέγιστο ποσό τις 6.000Euro από 21 οχήματα και πάνω.

Επιβράβευση απόσυρσης με 1.000Euro ανά όχημα και επιδότηση αγοράς έξυπνου φορτιστή 400Euro ανά σημείο επαναφόρτιση.

Επιδότηση σε εταιρείες ταχυμεταφορών, διανομών και τουριστικές εταιρείες για την αγορά έως και 10 ηλεκτρικών ποδηλάτων.

Επιδότηση 30% και έως 8.000Euro για μακροχρόνιες μισθώσεις, χωρίς υποχρέωση εξαγοράς για 1 έως 20 οχήματα και 20% επιδότηση και έως 6.000Euro για 21 οχήματα και πάνω αντίστοιχα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Επιπλέον 4.000Euro ανά αυτοκίνητο για εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε νησιά.
Επιδότηση 30% και με μέγιστο ποσό τις 8.000Euro ανά αυτοκίνητο για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων επίδειξης (test drive) από 1 μέχρι 20 οχήματα και 20% επιδότηση με μέγιστο ποσό τις 6.000Euro για 21 οχήματα και άνω αντίστοιχα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.