Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η έρευνα που δείχνει τι αγοράζουν πιο πολύ οι Έλληνες από το διαδίκτυο.
Μπορεί η αγορά του ίντερνετ να άργησε να μεγαλώσει στην Ελλάδα τώρα όμως έχει πάρει διαστάσει πολύ μεγάλες που συναγωνίζεται αγορές του εξωτερικού στα ίσια.
Πλέον το ίντερνετ έχει φέρει τεράστια αλλαγή στην σκέψη του καταναλωτή και έχει αλλάξει ριζικά όλες τις παραδοσιακές αγορές και τρόπους απόκτησης προϊόντων παγκοσμίως.
Στην Ελλάδα ακριβώς όπως και στην Ευρώπη το πράγμα όσο αφορά τις ιντερνετικές αγορές μόνο προς τα πάνω πηγαίνει και ποτέ δεν μειώνεται. Ο κόσμος αρχίζει και αγοράζει πιο πολύ από το ίντερνετ.
Στην Ελλάδα όμως τι αγοράζουμε;
Άνδρες και γυναίκες χρησιμοποιούν σχεδόν με την ίδια συχνότητα το site των διαδικτυακών αγορών.
Ωστόσο, οι άνδρες προτιμούν να προμηθεύονται διαδικτυακά αυτοκίνητα, ηλεκτρονικά είδη αλλά και διάφορα άλλα gadgets. Από την άλλη, οι γυναίκες αγοράζουν με μεγαλύτερη συχνότητα είδη ένδυσης και έπιπλα.
Τα ποσοστά που έχουν τα δύο φύλα στις δύο συγκεκριμένες κατηγορίες είναι σχεδόν… αντίθετα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.