Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η έρευνα που δείχνει τι αγοράζουν πιο πολύ οι Έλληνες από το διαδίκτυο.

Μπορεί η αγορά του ίντερνετ να άργησε να μεγαλώσει στην Ελλάδα τώρα όμως έχει πάρει διαστάσει πολύ μεγάλες που συναγωνίζεται αγορές του εξωτερικού στα ίσια.

Πλέον το ίντερνετ έχει φέρει τεράστια αλλαγή στην σκέψη του καταναλωτή και έχει αλλάξει ριζικά όλες τις παραδοσιακές αγορές και τρόπους απόκτησης προϊόντων παγκοσμίως.

Στην Ελλάδα ακριβώς όπως και στην Ευρώπη το πράγμα όσο αφορά τις ιντερνετικές αγορές μόνο προς τα πάνω πηγαίνει και ποτέ δεν μειώνεται. Ο κόσμος αρχίζει και αγοράζει πιο πολύ από το ίντερνετ.

Στην Ελλάδα όμως τι αγοράζουμε;

Άνδρες και γυναίκες χρησιμοποιούν σχεδόν με την ίδια συχνότητα το site των διαδικτυακών αγορών.

Ωστόσο, οι άνδρες προτιμούν να προμηθεύονται διαδικτυακά αυτοκίνητα, ηλεκτρονικά είδη αλλά και διάφορα άλλα gadgets. Από την άλλη, οι γυναίκες αγοράζουν με μεγαλύτερη συχνότητα είδη ένδυσης και έπιπλα.

Τα ποσοστά που έχουν τα δύο φύλα στις δύο συγκεκριμένες κατηγορίες είναι σχεδόν… αντίθετα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!