Η ΦΑΓΕ χάνει την πρωτοκαθεδρία της στον χώρο του γιαουρτιού, την ώρα που ο κλάδος πλήττεται συνολικά ως προς τον τζίρο του – σημειώνοντας φέτος απώλειες της τάξης του 6% των πωλήσεών της σε αξία στο εννεάμηνο του 2021.
Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι η πτωτική εικόνα στο γιαούρτι οφείλεται στο γεγονός ότι δεν αποτελεί τρόφιμο πρώτης ανάγκης με αποτέλεσμα μία σημαντική μερίδα καταναλωτών να έχει περιορίσει την κατανάλωσή του κατά την χρονική περίοδο που διανύουμε.
Τη θέση της ΦΑΓΕ, ωστόσο, σύμφωνα με το capital, έρχεται να καταλάβει το γιαούρτι ιδιωτικής ετικέτας και σε όρους όγκου και αξίας πωλήσεων, όπως προκύπτει από στοιχεία της αγοράς.
Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, leader στην αγορά γιαουρτιού το 2021 τόσο σε όρους αξίας, όσο και σε όρους όγκου πωλήσεων, ήταν η ΦΑΓΕ και μάλιστα με μεγάλη διαφορά έναντι των άλλων παικτών, όπως είναι η ΚΡΙ ΚΡΙ, η VIVARTIA (ΔΕΛΤΑ), η ΟΛΥΜΠΟΣ, η ΔΩΔΩΝΗ, η ΜΕΒΓΑΛ, η Friesland/Campina (γνωστή σε εμάς ως ΝΟΥΝΟΥ), η Danone και η Φάρμα Κουκάκη.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.