Την ώρα που η ακρίβεια «ροκανίζει» το εισόδημα των Ελλήνων, αρκετές είναι οι εταιρείες που έχουν μειώσει την ποσότητα των προϊόντων τους στα ράφια των σούπερ μάρκετ, αλλά διατηρούν την ίδια «τσουχτερή» τιμή.
Συγκεκριμένα, εδώ και αρκετούς μήνες μικραίνουν την ποσότητα της συσκευασίας διατηρώντας ωστόσο σταθερές τις τιμές, με την τελική τιμή του κόστους για τους αγοραστές να «βγάζει μάτι».
Οι αλλαγές στα καρτελάκια με τη μόνιμη μείωση του 5%, άνοιξαν ένα νέο «παράθυρο» παραπλάνησης των καταναλωτών, οι οποίοι πλέον θα πρέπει να τσεκάρουν εκτός από την τιμή και την ποσότητα των προϊόντων που επιλέγουν.
Οι καταναλωτές διαπιστώνουν ότι στα ράφια των σούπερ μάρκετ υπάρχουν προσφορές που φτάνουν ακόμα και 20%, αλλά οι συσκευασίες πολλών προϊόντων έχουν μικρύνει, καθώς τα γραμμάρια, τα λίτρα, ο αριθμός των τεμαχίων, ακόμα και οι μεζούρες μειώθηκαν.