Η ακρίβεια που πλήττει τις περισσότερες χώρες, έχει χτυπήσει κυριολεκτικά «κόκκινο».
Ενδεικτικό των όσων ζουν οι ευρωπαίοι είναι οι βρετανοί καταναλωτές οι οποίοι στρέφονται προς φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις στα ψώνια τους στο σούπερ μάρκετ, προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν την εκτόξευση του κόστους διαβίωσης.
Ούτε λίγο, ούτε πολύ, οι Βρετανοί το έχουν ρίξει στις κονσέρβες. Ακόμα και το κονσερβοποιημένο κρέας έχει αύξηση.
Έρευνα της NielsenIQ έδειξε άνοδο στις πωλήσεις κατεψυγμένου κοτόπουλου (12% σε ετήσια βάση), ρυζιού και δημητριακών (11%).
Αύξηση καταγράφουν επίσης τα κονσερβοποιημένα φασόλια και ζυμαρικά (10%), το κονσερβοποιημένο κρέας (9%) και τα ζυμαρικά (31%).
Αντίθετα, πέφτουν οι πωλήσεις μπύρας, κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών (9,7%), καθώς και η κατανάλωση άλλων ειδών που δεν είναι απαραίτητα στην διατροφή (6.1%).
«Οι καταναλωτές αρχίζουν να διαφοροποιούν τις επιλογές τους για να αντιμετωπίσουν την αύξηση του κόστους διαβίωσης. Για ορισμένα νοικοκυριά, η εξοικονόμηση χρημάτων σημαίνει αγορά φθηνότερων προϊόντων», εξηγεί στέλεχος της NielsenIQ.
Ορισμένα νοικοκυριά σταματούν να αγοράζουν ορισμένα προϊόντα ή στρέφονται προς φθηνές γερμανικές αλυσίδες όπως οι γερμανικές Aldi και Lidl.
Η άνοδος του κόστους διαβίωσης προκαλεί επίσης αύξηση κατά 7% των επισκέψεων στα σούπερ μάρκετ και μείωση κατά 12% των online αγορών.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.