Δεκάδες κινητοποιήσεις έχουν προγραμματιστεί σε πολλές πόλεις της Βρετανίας, την ώρα που η ακρίβεια «μαστίζει» τη χώρα.
Μάλιστα, οι διαδηλωτές θα βάλουν συμβολικά φωτιά στους λογαριασμούς εκφράζοντας την αγανάκτησή τους για το κόστος ζωής.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές, αναμένεται να είναι οι μεγαλύτερες πανεθνικές διαδηλώσεις ενάντια στην οικονομική κρίση.
Διαμαρτύρονται για την άνοδο των τιμών του φυσικού αερίου, τις αυξήσεις των στεγαστικών δανείων και ευρύτερα για την πολιτική της κυβέρνησης.
Επίσης, απεργούν οι υπάλληλοι των ταχυδρομείων αλλά και σιδηροδρομικοί από τρία συνδικάτα με αιτήματα που αφορούν μισθολογικές αυξήσεις και τις συνθήκες εργασίας.
Η σημερινή 24ωρη απεργία στα τρένα αποτελεί τη μεγαλύτερη στον κλάδο εδώ και δεκαετίες στη Βρετανία.
«Δεν έχουμε λάβει προσφορές από καμιά εταιρεία που θα μπορούσαν να δώσουν λύση στο αδιέξοδο», τόνισε χθες ο Μικ Λιντς, γενικός γραμματέας του συνδικάτου RMT, στο ITV.
«Όλες αυτές οι εταιρείες αποκομίζουν κέρδη από τους σιδηροδρόμους αυτήν τη στιγμή, τεράστια κέρδη, αλλά ζητούν από τα μέλη μας να υπαναχωρήσουν από τα μισθολογικά τους αιτήματα», συμπλήρωσε.
Αντιπροσωπεία του συνδικάτου RMT συναντήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα με τη νέα υπουργό Μεταφορών της Βρετανίας Αν-Μαρί Τρεβέλιαν, με τον Μικ Λιντς να χαρακτηρίζει «ενθαρρυντικές» τις συνομιλίες.
Συνολικά, περισσότεροι από 50.000 σιδηροδρομικοί υπάλληλοι που εκπροσωπούνται από τα συνδικάτα RMT, ASLEF και TSSA συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία του Σαββάτου, η οποία θα παραλύσει το σιδηροδρομικό δίκτυο της Βρετανίας.
Η απεργία των σιδηροδρομικών πραγματοποιείται λίγες ημέρες έπειτα από εκείνη 115.000 ταχυδρομικών υπαλλήλων και τις διαδηλώσεις υπέρ των απεργών σε διάφορες πόλεις της χώρας, με την υποστήριξη πολλών συνδικάτων και βουλευτών του αντιπολιτευόμενου Εργατικού Κόμματος.
Η Network Rail, η οποία διαχειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου και των συναφών υποδομών της χώρας, έχει χαρακτηρίσει την απεργία «αχρείαστη και επιζήμια», επισημαίνοντας ότι η τελευταία πρότασή της αφορούσε μισθολογική αύξηση 8% σε διάστημα δύο ετών, μαζί με επιδόματα.
Ανέφερε επίσης ότι μόλις το 11% των δρομολογίων της θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, ενώ σε ορισμένες περιοχές δεν θα υπάρχουν καθόλου τρένα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.