Μετά το «εορταστικό καλάθι του φτωχού» που θεσπίστηκε για τις αγορές ενόψει Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς έρχεται το «Σαρακοστιανό καλάθι» που θα εφαρμοστεί από τα μέσα Φεβρουαρίου και μετά, αλλάζοντας ξανά τα προϊόντα που θα βάλουν στις λίστες τους τα σούπερ μάρκετ.
Για το «Σαρακοστιανό καλάθι» ο Νίκος Παπαθανάσης είπε πως «είναι κάτι που θα το συζητήσουμε».
«Η συζήτηση με τις μεγάλες εταιρείες τροφίμων προχωρά κάθε βδομάδα, και αυτές οι εταιρείες θέλουν να στηρίξουν την προσπάθεια και να μπουν στο καλάθι διότι το καλάθι είναι προτιμητέο από τους καταναλωτές και έχει μεγάλη επιτυχία. Έχει υπάρξει ανταγωνισμός και έχουν κρατηθεί οι τιμές 10 εβδομάδες τώρα», είπε στη συνέχεια
Και πρόσθεσε: «και την Τετάρτη που μας πέρασε το 92% των προϊόντων είχε είτε πτωτική πορεία είτε σταθερή τιμή. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν κερδίσει τη «μάχη» γι’ αυτό θέλουν να μπουν στο καλάθι και τα επώνυμα προϊόντα».
«Οι καταναλωτές έχουν αλλάξει συμπεριφορά και αυτό ανησυχεί την επώνυμη ετικέτα και θέλει να μπει στο καλάθι».