Ξεκίνησε σήμερα η αυτοκτονική ενέργεια της Δύσης για επιβολή πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο, οριοθετώντας μία ανώτατη τιμή αγοράς στα 60 δολάρια το βαρέλι.

">

Κάτι που θα επιφέρει μεγάλες αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων ενώ η Ρωσία έχει ήδη εναλλακτικές αγορές για να διαθέσει τον «μαύρο χρυσό» της όπως επίσης διαθέτει και εναλλακτικούς μεταφορείς και εναλλακτικές ασφαλιστικές εταιρείες για να το διαθέσει εκεί που θέλει.

Ας απαντήσουμε όμως στο μεγάλο ερώτημα που όλοι έχουν απορία: Μπορεί η Ρωσία να μεταφέρει το πετρέλαιό της στις χώρες που θέλει και η μεταφορά αυτή να μην μπορεί να διακοπεί από τους Δυτικούς;

Πιστεύετε ότι τα νυν τηλεοπτικά δίκτυα ενημέρωσης είναι:

  • Ανεξάρτητα από την κυβέρνηση (2%, 426 Votes)
  • Μερικώς εξαρτώμενα (3%, 708 Votes)
  • Πλήρως εξαρτώμενα (57%, 14.821 Votes)
  • Δεν βλέπω ειδήσεις στην τηλεόραση πλέον (38%, 9.913 Votes)

Σύνολο ψήφων: 25.868

Loading ...

Η απάντηση δεν θα αρέσει καθόλου σε Ουάσινγκτον και Βρυξέλλες αλλά ναι, μπορεί και το γνωρίζουν και οι ίδιες (το γιατί κάνουν πως δεν το ξέρουν είναι μία άλλη ιστορία).

Σύμφωνα με τη γερμανική οικονομική επιθεώρηση Handelsblatt, που επικαλείται στοιχεία του Institute of International Finance, το 50% του ρωσικού πετρελαίου που εξάγεται δια θαλάσσης μεταφέρεται από τάνκερ που ανήκουν σε Έλληνες εφοπλιστές (κάτι που επί του παρόντος δεν θεωρείται παράνομο και δεν αντιβαίνει στο ισχύον καθεστώς κυρώσεων).

Οι μεγάλες εφοπλιστικές εταιρείες MSC, Maersk, Hapag Lloyd, CMA CGM έχουν αποσυρθεί εδώ και πολλούς μήνες από τη Ρωσία ή τουλάχιστον αυτό ισχυρίζονται οι ίδιες, διευκρινίζοντας ότι μεταφέρουν μόνο τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης.