Για να μπορέσει να εγκατασταθεί ένα νέο καθεστώς ή να διαιωνιστεί ένα παλαιότερο χρειάζεται ένα καθολικό «rewritting», δηλαδή ένα καινούριο γράψιμο της Ιστορίας, της κουλτούρας, του τρόπου του σκέπτεσθαι, κοινώς η επιβολή ενός συγκεκριμένου τρόπου αντίληψης που θα βολεύει το καθεστώς και θα κάνει τους πάντες να νομίζουν πως τον έχουν οικειοποιηθεί εθελοντικά.

Απαραίτητο είναι να καταργηθούν λέξεις και να υπάρξει νέος τρόπος ομιλίας (το new speak που έλεγε ο Τζορτζ Όργουελ στο θρυλικό έργο του «1984»).

Γιατί όταν λείπουν λέξεις, λείπουν σκέψεις. Όταν λείπουν σκέψεις, λείπουν αντιδράσεις και όταν λείπουν αντιδράσεις, λείπουν πράξεις, τόσο απλά…

Εν ολίγοις χρειάζεται μια καινούρια «Πολιτιστική Επανάσταση» όπως αυτή που είχε γίνει τις δεκαετίες του ’60 και του ’70 στην Κίνα για να σταματήσει ο Μάο Τσε Τουνγκ (ο χειρότερος ηγέτης όλων των εποχών κατά την ταπεινή μου άποψη) όσους προσπαθούσαν να τον εκθρονίσουν διότι κρατούσε την χώρα στην εποχή του Λίθου.

Αυτά που έχουν ξεκινήσει παγκοσμίως, με αφορμή την δολοφονία του Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ έχουν ξεπεράσει κάθε έννοια λογικής. Αγάλματα καταστρέφονται και ιστορικές προσωπικότητες που ήδη έχουν κριθεί για το έργο τους από την Ιστορία, καταδιώκονται, είτε γιατί πολέμησαν κάποτε με την Συνομοσπονδία των νότιων αμερικανικών πολιτειών, είτε γιατί είπαν κάτι κάποτε που πλέον δεν είναι πολιτικώς ορθό.

Στις ΗΠΑ επιχειρείται καταστροφή μέρους της ήδη μικρής Ιστορίας τους των δυόμιση αιώνων…

Τη συγκρότηση ειδικής δύναμης για την προστασία των ιστορικών μνημείων ανακοίνωσε το υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας των ΗΠΑ, καθώς τις τελευταίες εβδομάδες πολλά αγάλματα μπήκαν στον στόχαστρο διαδηλωτών.

Ο υπουργός Εσωτερικής Ασφάλειας Τσαντ Γουλφ δήλωσε ότι πρόκειται να συγκροτηθούν «μονάδες ταχείας ανάπτυξης» σε όλη τη χώρα για να προστατευθούν τα μνημεία και τα αγάλματα, ενόψει και της εθνικής εορτής της 4ης Ιουλίου!

Στις περισσότερες περιπτώσεις στόχος έγιναν τα αγάλματα των στρατηγών της Συνομοσπονδίας, όμως κάποιοι διαδηλωτές θέλουν να ξηλώσουν επίσης τα αγάλματα των προέδρων Τζορτζ Ουάσινγκτον και Τόμας Τζέφερσον, αφού και οι δύο ήταν ιδιοκτήτες σκλάβων!

Άλλοι διαδηλωτές επιχείρησαν να γκρεμίσουν ένα άγαλμα του πρώην προέδρου Άντριου Τζάκσον, απέναντι από τον Λευκό Οίκο!

Ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, οργισμένος από αυτές τις ενέργειες, ζήτησε από την αστυνομία να συλλαμβάνεται όποιος καταστρέφει μνημεία. Το υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας «ανταποκρίνεται στην έκκληση του προέδρου να χρησιμοποιηθούν οι αστυνομικοί σε όλη τη χώρα για την προστασία των ιστορικών μνημείων μας», εξήγησε ο κ. Γουλφ.

«Δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια όταν οι ταραξίες και οι βίαιοι αναρχικοί επιδιώκουν όχι μόνο να βανδαλίσουν και να καταστρέψουν τα σύμβολα του έθνους μας αλλά και να διαταράξουν τη δημόσια τάξη και να προκαλέσουν χάος στην κοινωνία μας», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με το υπουργείο, αυτή η νέα δύναμη θα αναλάβει τον συντονισμό των αστυνομικών και θα παρέχει πληροφορίες για την προστασία των μνημείων.

Με ανάρτησή του στο Twitter, ο πρόεδρος Τραμπ υπενθύμισε ότι είναι σε ισχύ το πρόσφατο διάταγμά του για την προστασία των αγαλμάτων και ότι η καταστροφή ομοσπονδιακής περιουσίας τιμωρείται με κάθειρξη 10 ετών.

Η Βοστόνη θα απομακρύνει από μια πλατεία το άγαλμα του Λίνκολν με έναν μαύρο σκλάβο γονατισμένο μπροστά του δημιουργώντας εύφορο έδαφος να συνεχιστεί η τρέλα αυτή…

Αποφάσισε να απομακρύνει το «Σύμπλεγμα της Απελευθέρωσης», ένα άγαλμα που εικονίζει τον Αβραάμ Λίνκολν και έναν μαύρο σκλάβο, από μια πλατεία της πόλης.

Η Επιτροπή Τέχνης της Βοστόνης έλαβε ομόφωνα αυτήν την απόφαση αργά το βράδυ της Τρίτης, με αφορμή και τις «αντιρατσιστικές» κινητοποιήσεις των τελευταίων εβδομάδων, στο περιθώριο των οποίων αποκαθηλώθηκαν μνημεία της Συνομοσπονδίας.

Έτσι τώρα έχουμε «ρατσισμό» κατά της ίδιας της Ιστορίας. Δεν μας βολεύει η Ιστορία; Κακό για αυτήν, την εξαφανίζουμε.

Η Επιτροπή, στην κοινή ανακοίνωση που εξέδωσε με τον δήμαρχο Μάρτιν Γουόλς, ανέφερε ότι δεν έχει ακόμη αποφασιστεί το πότε θα απομακρυνθεί το «Σύμπλεγμα της Απελευθέρωσης», που είναι αντίγραφο ενός αγάλματος που βρίσκεται στην Ουάσινγκτον. Το άγαλμα της Βοστόνης τοποθετήθηκε στην Πλατεία Παρκ το 1879.

«Είναι σαφές ότι οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Βοστόνης αισθάνονταν άβολα με αυτό το άγαλμα και τη μειωτική απεικόνιση του ρόλου του μαύρου άνδρα στο κίνημα της κατάργησης της δουλείας», ανέφερε ο κ. Γουόλς.

Το άγαλμα εικονίζει τον Αβραάμ Λίνκολν όρθιο, πάνω από έναν γονατισμένο μαύρο άνδρα και φέρει την επιγραφή: «Μια φυλή απελευθερώνεται / και η χώρα εν ειρήνη/ Ο Λίνκολν, αναπαύεται από τον μόχθο του». Θα μεταφερθεί αρχικά σε μια αποθήκη και κατόπιν σε κάποιον άλλον χώρο που ακόμη δεν έχει επιλεγεί αν στο μεταξύ δεν καταλήξει σε κανένα… χυτήριο.

Η υστερία που έχει προκληθεί από την Ακροαριστερά των Δημοκρατικών επιχειρεί να βεβηλώσει ακόμα και την καλλιτεχνική κληρονομία του μεγάλου Τζον Γούειν.

Ο Ντόναλντ Τραμπ προσέτρεξε να υπερασπιστεί τον Τζον Γουέιν και αναγκάστηκε να το πράξει αυτό καθώς μέλη του Δημοκρατικού Κόμματος της Καλιφόρνια κατηγορούν τον εκλιπόντα ηθοποιό για ρατσιστικά σχόλια, ζητώντας την μετονομασία του τοπικού αεροδρομίου που φέρει το όνομα του.

Προσέξετε, κατηγορούν έναν νεκρό για κάτι που είπε πριν από 50 χρόνια και δεν μπορεί να απαντήσει ο ίδιος!

Σύμβολο της παραδοσιακής Αμερικής, ο δημοφιλέστερος καουμπόι του αμερικάνικου κινηματογράφου, εξέφρασε «απόψεις υπέρ της ανωτερότητας των λευκών, κατά της ΛΟΑΤ κοινότητας και ενάντια των αυτοχθόνων», ανέφερε ψήφισμα που εγκρίθηκε την Παρασκευή το βράδυ από το Δημοκρατικό Κόμμα της κομητείας Όραντζ, νότια του Λος Άντζελες.

Το κόμμα αναφέρθηκε σε μια συνέντευξη που δημοσιεύθηκε το 1971 στο περιοδικό Playboy, όπου ο ηθοποιός δηλώνει: «Πιστεύω στην υπεροχή των λευκών» και «δεν αισθάνομαι ένοχος για το γεγονός ότι πριν από πέντε ή δέκα γενιές, αυτοί οι άνθρωποι ήταν σκλάβοι».

«Το Δημοκρατικό Κόμμα της κομητείας Όραντζ καταδικάζει τις ρατσιστικές και μισαλλόδοξες δηλώσεις του Τζον Γουέιν και ζητεί να αφαιρεθεί το όνομα του Τζον Γουέιν από το αεροδρόμιο της κομητείας Όραντζ», ανέφερε το ψήφισμα.

Το ότι τις ταινίες του τις παρακολουθούν μαύροι, άσπροι, μπλε και… καφέ χωρίς κανένα πρόβλημα ουδόλως τους ενδιαφέρει.

Η κατάσταση που έχει δημιουργήσει στις ΗΠΑ η Διεθνής Αριστερά είναι άκρως ανησυχητική διότι είναι σαφές πως επιχειρείται μια δομική αναδιάρθρωση όλων των κοινωνιών του πλανήτη και «εξαφάνιση» ιστορικών γεγονότων ακόμα και θρησκειών με την δικαιολογία πως δεν ταιριάζουν στη «Νέα Εποχή».

Να επανεξεταστεί η εικόνα του Ιησού ως λευκού πρότεινε ο αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπερι και επικεφαλής της Εκκλησίας της Αγγλίας.

Ο Τζάστιν Ουέλμπι ερωτηθείς από το ραδιόφωνο του BBC αν ο τρόπος με τον οποίο η δυτική εκκλησία απεικονίζει τον Χριστό πρέπει να τεθεί υπό σκέψη και πιθανόν να αλλάξει στον απόηχο των διαμαρτυριών του κινήματος Black Lives Matter, απάντησε: «Ναι, φυσικά» προσθέτοντας ότι ο Ιησούς έχει απεικονιστεί διαφορετικά σε κάποιες χώρες.

«Πηγαίνετε στις εκκλησίες τους και δεν βλέπετε έναν λευκό Ιησού, βλέπετε έναν μαύρο Ιησού ή έναν Κινέζο Ιησού ή έναν Ιησού της Μέσης Ανατολής, που είναι φυσικά και ο πιο ακριβής. Βλέπετε έναν Ιησού από τα Φίτζι, βλέπετε έναν Ιησού να απεικονίζεται με πολλούς τρόπους όσοι είναι και οι πολιτισμοί, οι γλώσσες και οι αντιλήψεις».

Το ότι ο Ιησούς Χριστός ήταν Γαλιλαίος, δηλαδή εξεβραϊσμένος Έλληνας κατά τους Εβραίους της εποχής (Οι Γαλιλαίοι μιλούσαν ελληνικά αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία), ποσώς μας ενδιαφέρει, θα τον απεικονίσουμε όπως… προτάσσει η μόδα.

Για όσους δεν έχουν καταλάβει το έγκλημα που επιχειρείται, αυτό που συμβαίνει είναι κάτι σαν την περιβόητη «Πολιτιστική Επανάσταση» του Μάο Τσετούνγκ στην Κίνα στα τέλη της δεκαετίας του ΄60 όταν εκατομμύρια άνθρωποι πέθαναν στα πλαίσια της «αναδιαπαιδαγώγησης» και καταστράφηκαν χιλιάδες ιστορικά μνημεία.

Η κατάσταση στις ΗΠΑ θυμίζει τον 9ετή πόλεμο στον «Θαυμαστό νέο κόσμο» του Άλντους Χάξλεϊ όπου όσοι αντιδρούσαν στη «νέα» κατάσταση εξολοθρεύονταν σε θαλάμους αερίων.

Έτσι και στο βιβλίου του Χάξλεϊ όλα τα μνημεία καταστράφηκαν για να είναι ευτυχισμένοι οι άνθρωποι χωρίς πάθη και μίση σε μια ελεγχόμενη «ευτυχισμένη κοινωνία» που τίποτα δεν θα χαλάει την «ζαχαρένια» τους.

Αυτό που συμβαίνει με τον Τζον Γουέιν σύντομα θα το εφαρμόσει κάποιος «μιμητής» και στην Ελλάδα όπου θα ζητηθεί από «γραφικούς» να διαγραφούν οι «χρυσές ταινίες» του ελληνικού Κινηματογράφου ως ρατσιστικές, ή ενάντια στα «νέα ήθη» ως παλαιοσυντηρητικές.

Θα ζητηθεί έπειτα και η διαγραφή ιστορικών προσωπικοτήτων, φιλοσόφων, ποιητών επειδή θα προσβάλλονται κάποιοι…

Αυτά που συμβαίνουν στις ΗΠΑ μας αφορούν όλους…

H Μεγάλη Προλεταριακή Πολιτιστική Επανάσταση ή απλούστερα Πολιτιστική Επανάσταση (文化大革命) ήταν μια κοινωνικο-πολιτική κίνηση που έλαβε χώρα στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας από το 1966 έως το 1976.

Την άρχισε ο γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος Κίνας Μάο Τσετούνγκ, με στόχο να ενδυναμώσει τον κομμουνισμό στη χώρα με την άρση του καπιταλισμού, παραδοσιακών και πολιτιστικών στοιχείων την κινεζικής κοινωνίας και την επιβολή του Μαοϊσμού μέσα στο Κόμμα. Η επανάσταση σηματοδότησε την επιστροφή του Μάο Τσετούνγκ σε θέση εξουσίας μετά το Μεγάλο Άλμα προς τα Εμπρός.

Οι νεαροί Κινέζοι ερυθροφρουροί ξεχύθηκαν στους δρόμους του Πεκίνου και όλων των μεγάλων πόλεων με το “Κόκκινο Βιβλιαράκι” ανά χείρας για να ξεριζώσουν “όλα τα έθιμα που είναι αστικά” ή υποθάλπουν τον “σοβιετικό ρεβιζιονισμό” ή τη θρησκεία.

Στους κουρείς απαγορεύτηκε να κόβουν τα μαλλιά των πελατών τους κατά τον δυτικό τρόπο και στους καταστηματάρχες να πωλούν δυτικά ρούχα. Όσοι είχαν μακριά μαλλιά υποχρεώνονταν να κουρευτούν και όσοι φορούσαν στενά παντελόνια να τα σκίσουν, ενώ οι γυναίκες που είχαν κάνει περμανάντ υποχρεώθηκαν να ισιώσουν εκ νέου την κόμη τους.

Η πώληση οινοπνευματωδών ποτών, ειδών καπνιστού, αρωμάτων και καλλυντικών απαγορεύονταν αυστηρά, όπως αυστηρά απαγορεύτηκαν το μασάζ, το μανικιούρ και το πεντικιούρ.

Οι πάσης φύσεως αντίκες (ανήκαν άλλωστε στο φεουδαρχικό παρελθόν) τέθηκαν εκτός νόμου, ενώ τα γραφεία φιλοτελισμού και τα ανθοπωλεία έκλεισαν, καθώς η διακόσμηση των σπιτιών με άνθη και η συλλογή γραμματοσήμων ήταν “αστικές συνήθειες”.

Στα βιβλιοπωλεία, τα βιβλία με περιεχόμενο πολιτικό ή λογοτεχνικό παραχώρησαν τη θέση τους στις συλλογές κειμένων του Μάο, ενώ ανακοινώθηκε οτι κάθε έργο που δεν συμβαδίζει με “τη σκέψη του Μάο Τσετούνγκ” θα πρέπει να καεί.

Η πώληση έργων τέχνης που δεν απεικόνιζαν τον Μάο απαγορευόταν αυστηρά, τα ταξί, τα ιδιωτικά αυτοκίνητα και η πρώτη θέση στα τρένα κηρύχθηκαν επίσης καταδικαστέες αστικές συνήθειες, ενώ οι επιβάτες των τρίτροχων ποδήλατων αμαξιδίων, που αποτελούσαν την κλασική κινεζική μέθοδο μετακίνησης, υποχρεώνονταν να παραχωρήσουν τη θέση τους στους οδηγούς και να τους σύρουν οι ίδιοι.

Στα φανάρια της τροχαίας, οι κανόνες ανατράπηκαν με το πράσινο να σηματοδοτεί τη στάση και το κόκκινο την κίνηση, ενώ τα νεαρά ζευγάρια που κάθονταν στα πάρκα της πρωτεύουσας καταδιώκονταν όταν “έκαναν πράγματα που καίνε τα μάτια” ή όταν “ξενυχτούν συντάσσοντας ερωτικές επιστολές”.

Το επίσημο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Σιν Χουά (Νέα Κίνα) ανακοίνωσε ότι “οι ξένες κλασικές μορφές τέχνης, όπως το μπαλέτο, η συμφωνική μουσική και η γλυπτική έχουν υποβληθεί σε επαναστατικό μετασχηματισμό”.

Ο κινεζικός Τύπος ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι “οι ιδέες του Σαίξπηρ εντάσσονται στην ιδεολογία των εκμεταλλευτριών τάξεων και δεν μπορούμε να επιτρέψουμε τη διάδοσή τους”. Η Άννα Καρένινα του Λέοντα Τολστόι “έχει ρεβιζιονιστική οπτική”. Οι ιδέες του Ονορέ ντε Μπαλζάκ ήταν “γελοίες και λανθασμένες”.

Η κλασική μουσική “παραλύει την επαναστατική διάθεση”, η Ενάτη Συμφωνία του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν είναι “διαποτισμένη με αστικό, ανθρωπιστικό έρωτα”, ενώ η Κάρμεν του Ζωρζ Μπιζέ αποτελούσε προσπάθεια “διάδοσης της λατρείας του σεξ και του ατομικισμού”. Το μπαλέτο, τέλος, “δίνει στη νεολαία κακές ιδέες”, η δε Ζιζέλ “θεμελιώνεται πλήρως και απόλυτα στην ιδεολογία της κυρίαρχης τάξης”.

Πολύ γρήγορα οι ερυθροφρουροί παρεκτράπηκαν από τον επαναστατικό ζήλο στην επαναστατική βία. Ομάδες εφήβων εισέβαλαν σε ιδιωτικές κατοικίες και πετούσαν στο δρόμο “αστικά” αντικείμενα, όπως κοσμήματα και δυτικού τύπου ρούχα, ενώ πολλοί πολίτες υπέστησαν δημόσιους ξυλοδαρμούς με σχοινιά, άλλοι υποβλήθηκαν σε ξύρισμα του κρανίου τους ή διαπομπεύτηκαν στους δρόμους φορώντας μεγάλα κωνικά καπέλλα και πλακάτ στα οποία κατήγγειλαν οι ίδιοι τους εαυτούς τους. Γιατροί και νοσοκόμοι υποχρεώθηκαν να φορέσουν επιγραφές στις οποίες έγραφαν οι ίδιοι “Αντιδραστικός διανοούμενος” και “Σκυλάκι της μπουρζουαζίας”.

Τα μουσεία αποτελούσαν κατ’ εξοχήν στόχο των εφήβων επαναστατών, καθώς φιλοξενούσαν κειμήλια του φεουδαρχικού και αστικού καθεστώτος που εκείνοι σκόπευαν να σβήσουν. Οι επιθέσεις τους ωστόσο δεν είχαν αποτέλεσμα λόγω της φρούρησης των κτιρίων από το στρατό.

Τα πρόσωπα του Βούδα καταστράφηκαν κατά τη διάρκεια της Πολιτιστικής Επανάστασης.

Για όποιον έχει γνώση της Ιστορίας μπορεί να καταλάβει τι επιχειρείται εδώ και χρόνια να γίνει από ένα στυγνό παγκόσμιο καθεστώς. Ένα καθεστώς το οποίο κατόπιν πειραματισμών με όλα τα πολιτικοοικονομικά συστήματα επέλεξε ως καλύτερο για να εξασφαλίσει την παγκόσμια εξουσία του, αυτό που στηρίζεται στις αριστερές διεθνιστικές θεωρίες.

Γιατί αυτό που ζούμε παγκοσμίως είναι προθάλαμος αριστερού ολοκληρωτικού καθεστώτος και όχι εφαρμογή καπιταλιστικού συστήματος. Με φορολόγηση σε ότι πετάει και σε ότι κινείται και με ουσιαστική απαγόρευση της ελεύθερης έκφρασης σταδιακά παντού και με προσπάθεια αλλαγής ή και ακύρωσης της Ιστορίας, αυτό Καπιταλισμό δεν το λές…

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!