Ο καθηγητής τεκτονικής δυναμικής εφαρμοσμένης γεωλογίας και διαχείρισης φυσικών καταστροφών του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρόεδρος του ΟΑΣΠ, Ευθύμιος Λέκκας εξηγεί πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν οι κατολισθήσεις στον Ισθμό της Κορίνθου.
Πιο συγκεκριμένα ανέφερε ότι «η αντιμετώπιση του κατολισθητικού κινδύνου στη Διώρυγα της Κορίνθου θα έπρεπε να στηριχτεί σε όλα τα σύγχρονα δεδομένα τα οποία προκύπτουν από την ιδιαίτερη μορφολογική, σεισμοτεκτονική και γεωδυναμική εξέλιξη της περιοχής και όχι μόνο στην κλασσική βραχομηχανική προσέγγιση η οποία δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τις εξελισσόμενες διεργασίες στην περιοχή. Το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Μετσόβειο Πολυτεχνείο και η Εθνική Αρχή Γεωλογικών Ερευνών είχαμε υποβάλλει ολοκληρωμένη πρόταση οδικού χάρτη πριν από τρία χρόνια όχι μόνο για την προστασία αλλά και για την ανάδειξη της διώρυγας της Κορίνθου η οποία αποτελεί ένα μοναδικό σε όλο τον κόσμο επίτευγμα ενώ παράλληλα είναι και ένα μοναδικό γεωλογικό και ιστορικό μνημείο σε παγκόσμιο επίπεδο».
Δείτε βίντεο από το σημείο:
Όπως αναφέρει το korinthostv.gr, η νέα κατολίσθηση έγινε κάτω από τις παλιές γραμμές του τρένου. Τον περασμένο Ιούλιο είχε σημειωθεί ακόμη μία κατολίσθηση, εκείνη τη φορά στη διώρυγα της Κορίνθου στο πρανές της μεριάς της Πελοποννήσου, κάτω από τη σιδηροδρομική γέφυρα του Ισθμού.