Το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου, παραμένει για 9η μέρα χωρίς πόσιμο νερό εξαιτίας της σφοδρής κακοκαιρίας Daniel και της ολοσχερούς σχεδόν καταστροφής του υδροδοτικού δικτύου της πρωτεύουσας της Μαγνησίας,.
Συνεργεία της ΔΕΥΑ Μείζονος Βόλου καταβάλλουν προσπάθειες για την αποκατάσταση των βλαβών στα αντλιοστάσια και το δίκτυο, ενώ έχει κατατεθεί και πρόταση από την ΕΥΔΑΠ της Αθήνας, που συνεπικουρεί την ΔΕΥΑΜΒ, για εγκατάσταση μηχανισμού ταχυδιύλισης, ώστε να λυθεί το σημαντικό αυτό θέμα και να υδροδοτηθεί η πόλη του Βόλου με πόσιμο νερό.
Την ίδια ώρα, μέρος του Βόλου υδροδοτείται κατά διαστήματα με μη πόσιμο νερό, μόνο για τις ανάγκες της οικιακής χρήσης, με τον Δήμο Βόλου να υπερτονίζει από την πλευρά του ότι το νερό δεν είναι πόσιμο.
Ο καθαρισμός της πόλης από τους χιλιάδες τόνους λάσπης συνεχίζεται από συνεργεία του Δήμου Βόλου, τόσο στο κέντρο, όσο και στις συνοικίες που επλήγησαν από τις πλημμύρες όπως το Παλαιό Λιμεναρχείο, τα Παλαιά, ο Άγιος Παντελεήμονας, η Νεάπολη, η Παπαδιαμάντη.
Ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η πόλη του Βόλου είναι η λευκή σκόνη, που αιωρείται στην ατμόσφαιρα από την ξεραμένη λάσπη που έχει συσσωρευτεί στους δρόμους και διαλύεται από την κίνηση των αυτοκινήτων και γι’ αυτό οι ειδικοί συνιστούν στον πληθυσμό την χρήση χειρουργικής μάσκας.
Έχουν αποκατασταθεί οι οδικές συνδέσεις προς το Ανατολικό Πήλιο, αλλά η κίνηση μεγάλων οχημάτων είναι αδύνατη και ο προβληματισμός παραμένει για το πώς θα μεταφερθούν στις αγορές οι χιλιάδες τόνοι μήλων και κάστανων, που παράγονται στην περιοχή της Ζαγοράς μετά την καταστροφή τόσων σημαντικών υποδομών και κυρίως της οδοποιίας.
Αντίστοιχες αποκαταστάσεις του οδικού δικτύου έχουν γίνει και προς το Νότιο Πήλιο, αλλά και σε αυτή την περιοχή είναι αδύνατη η κίνηση μεγάλων και βαρέων οχημάτων.
Σύμφωνα με την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη υπολογίζεται ότι περισσότερα από 250 αυτοκίνητα έχουν καταστραφεί ή έχουν παρασυρθεί στη θάλασσα και γι’ αυτό δύτες έψαχναν τον βυθό της θάλασσας στον Πλατανιά, το Μικρό και άλλες περιοχές για να εντοπίσουν πιθανόν παγιδευμένους.
Στον Παγασητικό η εικόνα είναι απογοητευτική από τις φερτές ύλες που επιπλέουν στην επιφάνεια της θάλασσας και το Κεντρικό Λιμεναρχείο συνεχίζει να εφιστά την προσοχή σε όσα σκάφη κινούνται στην περιοχή, ενώ είναι αδύνατη η κολύμβηση σε πολλές ακτές και παραλίες από τη συσσώρευση των φερτών υλών που κατέβασαν οι χείμαρροι από τα βουνά.
Παράλληλα εξακολουθεί να μην υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Βόλου και Λάρισας, αφού έχει υποστεί μεγάλες ζημιές τόσο το σιδηροδρομικό δίκτυο, όσο και οι γραμμές στον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.