Στο «φως» της δημοσιότητας ήρθε μια σπάνια ασπρόμαυρη φωτογραφία της Ρένας Βλαχοπούλου από το 1954.
Η σπουδαία ηθοποιός ήταν τότε ακόμη άγνωστη και άσημη.
Φορά καπέλο και γούνα και είναι σχεδόν αγνώριστη.
Να σημειωθεί πως το 1954 ήταν 37 ετών.
«Η αξέχαστη Ρένα Βλαχοπούλου (κέντρο) με τον θίασο “Μουσική Θεατρική Εταιρεία” στο αεροδρόμιο του Ελληνικού ετοιμάζονται να επιβιβαστούν σε αεροπλάνο της ΤΑΕ (η πρώτη Ελληνική ιδιωτική αεροπορική εταιρεία πριν την Ολυμπιακή) για λίγες θεατρικές εμφανίσεις από την Πρωτοχρονιά του 1954 στο θέατρο “Μωχάμετ Άλη” στο Κάιρο της Αιγύπτου.
Ο θίασος αποτελείται από “διαμάντια” της ελληνικής επιθεώρησης και οπερέτας όπως οι Μαρίκα Κρεβατά και Γιώργος Γαβριηλίδης (δεξιά της Ρένας), Καίτη Μπελίντα (αριστερά με τα γυαλιά) και οι Κώστας Δούκας και Αλέκος Λειβαδίτης (πίσω με τα καπέλα ρεπούμπλικα). Το έργο που παρουσιάζεται είναι η επιθεώρηση “Τριάντα το δολάριο” με την Ρένα Βλαχοπούλου ως “Βασίλισσα της τζαζ” να αποθεώνεται κυριολεκτικά με την κρυστάλλινη φωνή της καθώς εκείνη την περίοδο δεν έχει ασχοληθεί ακόμη με τον χώρο της υποκριτικής.
Η θριαμβευτική επιτυχία οδηγεί και σε τρεις παραστάσεις την ίδια βραδιά μέχρι και τις 14 Ιανουαρίου όπου ο θίασος συνεχίζει να εμφανίζεται στο θέατρο “Χουσαπέρ” του Καΐρου. Με την επιστροφή της στην Ελλάδα η αγαπημένη ηθοποιός δέχεται πρόταση από την Σοφία Βέμπο να εμφανιστεί και πάλι ως τραγουδίστρια στην επιθεώρηση “Σουσουράδα” που ανεβαίνει στο θρυλικό θέατρο “Βέμπο” το όποιο υπάρχει μέχρι και σήμερα. Η άρνηση της παρτενέρ του Νίκου Σταυρίδη που συμμετέχει στην παράσταση να ερμηνεύσει ένα από τα νούμερα είναι και η αφορμή να την προτείνει ο ίδιος και να εμφανιστεί στην σκηνή για πρώτη φορά ως ηθοποιός με το κοινό να σείεται από τα γέλια και τα χειροκροτήματα και η αφορμή για το ξεκίνημα μιας μακρόχρονης και μεγαλειώδους πορείας στον χώρο του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου.
Όσα λόγια και όσες λέξεις και να ειπωθούν είναι πραγματικά λίγα για να περιγράψουν το μοναδικό αυτό φαινόμενο που σφράγισε με την έντονη εκφραστικότητα και το ανεπανάληπτο και φυσικό κωμικό ταλέντο του μια ολόκληρη εποχή», αναφέρει στη λεζάντα της φωτογραφίας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.