ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πολύ μπροστά η αλβανική μαφία στην Ελλάδα: «Ξεπλένει» χρήμα σε... πλυντήρια αυτοκινήτων!
prodeals

Βρετανός ακαδημαϊκός: «Ψευδής ο ισχυρισμός του διευθυντή του Βρετανικού Μουσείου»

Βρετανός ακαδημαϊκός:  «Ψευδής ο ισχυρισμός του διευθυντή του Βρετανικού Μουσείου»

Σάλο έχει προκαλέσει η συνέντευξη του διευθυντή του Βρετανικού Μουσείου, στην οποία τόνισε μεταξύ άλλων πως τα Γλυπτά του Παρθενώνα δεν ανήκουν στην Ελλάδα.

Ο ίδιος, απέκλεισε το ενδεχόμενο «επ’ αόριστον δανεισμού», αλλά και γενικά οποιουδήποτε δανεισμού, εάν η Ελλάδα δεν αποδεχθεί ότι τα Γλυπτά ανήκουν στους Βρετανούς.

«Δηλώσεις του τύπου “δεν δανείζουμε εάν δεν αναγνωρίσετε ότι εμείς είμαστε οι ιδιοκτήτες” είναι βαθιά αντιδημοκρατικές», δήλωσε μιλώντας στην εφημερίδα «Τα Νέα», η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Βρετανικής Επιτροπής για την Επανένωση των Γλυπτών, Μάρλεν Γκόλντγουιν.

«Η μετατόπιση των Γλυπτών του Παρθενώνα είναι το αντίθετο της “δημιουργικής πράξης”. Το ποιος είναι ο ιδιοκτήτης τους είναι αδιαμφισβήτητο: ανήκουν στη χώρα προέλευσής τους, την Ελλάδα», δηλώνει από την πλευρά της η επικεφαλής του τμήματος Λογοτεχνίας της εφημερίδας Sunday Times Κριστίνα Μποργκ.

«Σε αντίθεση με τον ψευδή ισχυρισμό του διευθυντή του Βρετανικού Μουσείου, η ιστορία του μνημείου του Παρθενώνα όχι μόνο δεν “εμπλουτίζεται” από το γεγονός ότι τμήματά του βρίσκονται διασκορπισμένα σε μουσεία αλλά υποβαθμίζεται σημαντικά» απαντά στον Φίσερ ο ομότιμος καθηγητής Ελληνικού Πολιτισμού του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ, Πολ Κάρτλετζ.

«Ο καλύτερος τρόπος για να θαυμάσει κανείς τα σωζόμενα κομμάτια είναι είτε στην ιδία την Ακρόπολη είτε στο Μουσείο Ακρόπολης, όχι στο Βρετανικό Μουσείο όπου εκτίθενται με φριχτά διαστρεβλωτικό τρόπο. Η αποικιοκρατική ιδοποίηση αντικειμένων ίσως ήταν αποδεκτή για κάποιοιυς στις αρχές του 19ου αιώνα αλλά σίγουρα δεν είναι ή δεν πρέπει να είναι αποδεκτή από κανέναν τον 21ο αιώνα» προσθέτει ο διαπρεπής ακαδημαϊκός.

Από την πλευρά του το Βρετανικό μουσείο σε ανακοίνωσή του υπερασπίστηκε τις δηλώσεις Φίσερ επισημαίνοντας ότι «αποτελούν πάγιες θέσεις του Μουσείου» και οτι «προκύπτει μεγάλο δημόσιο όφελος» από την έκθεση των Γλυπτών στο Λονδίνο επειδή «μπορεί κανείς να τα θαυμάσει στο πλαίσιο μιας παγκόσμιας συλλογής».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.