Μέσω βίντεο και με την παρότρυνση «Μένουμε Σπίτι», λόγω του κορωνοϊού, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης καλεί θεατές από όλο τον κόσμο να περιηγηθούν σε ιστορικά σημεία της πόλης με εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας.
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, επιχειρώντας να κάνει το πρώτο βήμα για την επανεκκίνηση του ενδιαφέροντος των τουριστών και λαμβάνοντας υπόψιν τα παγκόσμια δεδομένα κρίσης του τουριστικού κλάδου, «χτίζει» την τουριστική βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα της πόλης. Σε αυτό το πλαίσιο, κοινοποιεί το συγκεκριμένο βίντεο σε όλα τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, καθώς και σε δημοσιογράφους απ’ όλο τον κόσμο που έχουν ήδη φιλοξενηθεί στη Θεσσαλονίκη σε ταξίδια εξοικείωσης.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, «η δημιουργία αυτού του βίντεο από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι μόνο η αρχή και έγινε προκειμένου η Θεσσαλονίκη να ‘κεφαλαιοποιήσει’ το θετικό brand που έχει δημιουργήσει αυτή τη στιγμή η χώρα, εξαιτίας της επιτυχημένης διαχείρισης της πανδημίας».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.