ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Α.Αλεξανδράκης: Ποιος ντούμπλαρε τον ηθοποιό στη σκηνή που του έφερε αμέτρητες προτάσεις για δουλειά

Η παρεξήγηση η οποία τον συντρόφευσε για πολύ καιρό

Α.Αλεξανδράκης: Ποιος ντούμπλαρε τον ηθοποιό στη σκηνή που του έφερε αμέτρητες προτάσεις για δουλειά

Αμέτρητες προτάσεις για επαγγελματική συνεργασία φέρεται να είχε ο ηθοποιός Αλέκος Αλεξανδράκης, μετά την εμφάνισή του στο φιλμ «Εκείνες που δεν πρέπει ν’ αγαπούν».

Βρισκόμαστε στις αρχές της δεκαετίας του 1950 και ο Αλέκος Αλεξανδράκης κάνει τα πρώτα του βήματα στην υποκριτική. Το ντεμπούτο του στο σανίδι πραγματοποιήθηκε στις 9 Ιουλίου 1949, αναγκάζοντας κριτικό της εποχής να γράψει: «Παρουσιάστε όπλα. Επιτέλους ένας εραστής στο ελληνικό θέατρο»! Και φυσικά δεν ήταν ο μόνος που είχε αυτήν την άποψη, καθώς αντίστοιχες σκέψεις έκανε και ο Φιλοποίμην Φίνος, ο οποίος είδε στο πρόσωπό του έναν πραγματικό «ζεν πρεμιέ» και του έδωσε την ευκαιρία στην μεγάλη οθόνη με την ταινία «Δύο κόσμοι», σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Γρηγορίου.

Δύο χρόνια αργότερα ακολουθεί διπλή παρουσία στα φιλμ «Μια νύχτα στον παράδεισο» και «Εκείνες που δεν πρέπει ν’ αγαπούν», με τις οποίες σταδιακά καθιερώνεται ως ένας από τους ωραίους του ελληνικού κινηματογράφου.

Ωστόσο με το δεύτερο από τα παραπάνω έργα δημιουργείται και μια… παρεξήγηση η οποία τον συντρόφευσε για πολύ καιρό, με τις προτάσεις για δουλειά να πέφτουν η μία πίσω από την άλλη, αλλά για τους λάθος λόγους!

Τι είχε συμβεί;

Στο «Εκείνες που δεν πρέπει να αγαπούν», του Αλέκου Σακελλάριου, ο Αλέκος Αλεξανδράκης υποδύεται τον Παύλο, έναν νεαρό μουσικό που θέλει να κάνει καριέρα τραγουδιστή. Λόγω οικονομικής στενότητας, συγκατοικεί με δυο φίλους του αλλά και με μια νεαρή κοπέλα, την Καίτη, με την οποία είναι και ερωτευμένος. Για να τα βγάλει πέρα, αναγκάζεται παράλληλα με τις σπουδές του να εργαστεί και σε κάποιο κοσμικό κέντρο με λαϊκό πρόγραμμα…

Ως εδώ όλα καλά, με την διαφορά ότι αφού το φιλμ αφορά την ζωή ενός τραγουδιστή, μοιραία θα υπάρξουν σκηνές στις οποίες ο πρωταγωνιστής θα τραγουδήσει. Όπως, δηλαδή, ακριβώς συμβαίνει και στην ταινία, με τον Αλεξανδράκη και τους Περικλή Χριστοφορίδη, Κούλη Στολίγκα και τον τότε πρωτοεμφανιζόμενο Γιάννη Γκιωνάκη να τραγουδούν το πασίγνωστο «Άσ’ τα τα μαλλάκια σου» των Μιχάλη Σουγιούλ και Αλέκου Σακελλάριου.

Στα δικά μας μάτια είναι πλέον κάτι παραπάνω από εμφανές ότι σε αυτό το στιγμιότυπο δεν τραγουδά ο ίδιος. Στην πραγματικότητα την φωνή του ντουμπλάρει ο σημαντικός ερμηνευτής της εποχής, Φώτης Πολυμέρης! Για τα δεδομένα του 1951, όμως, φαίνεται ότι τα πράγματα ήταν διαφορετικά.

Πολλοί ήταν εκείνοι που πείστηκαν ότι ακούγεται η φωνή του Αλεξανδράκη και αυτό δεν ισχύει μόνο για τους απλούς θεατές, αλλά ακόμη και για επαγγελματίες της διασκέδασης. Όπως έχει αποκαλύψει ο ίδιος ο ηθοποιός, μετά την προβολή της ταινίας, το τηλέφωνό του δεν σταμάτησε να χτυπάει. Κάθε φορά αυτός πίστευε ότι ήταν κάποιος παραγωγός ή σκηνοθέτης που θα του πρότεινε να λάβει μέρος σε ταινία.

Αντί αυτού, όμως, επρόκειτο για ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων! Θεωρώντας ότι έχει… φωνάρα, του ζητούσαν να τον βάλουν στο πρόγραμμα του μαγαζιού, ποντάροντας προφανώς και στην αναγνωρισιμότητα που άρχισε να κερδίζει χάρη στην δημοφιλία που αποκτούσε ως ηθοποιός! Κάποιος άλλος στην θέση του ενδεχομένως να αποφάσιζε να κάνει έστω μια… αρπαχτή, αλλά ο Αλεξανδράκης παρέμενε ανένδοτος, αν και τα χρήματα μπορεί να ήταν και πέντε ή δέκα φορές περισσότερα από αυτά που κέρδιζε ως ηθοποιός!

«Μα είμαι φάλτσος! Γεννήθηκα φάλτσος» συνήθιζε να λέει, αρνούμενος να ενδώσει στις δελεαστικές προτάσεις για εμφανίσεις σε νυχτερινά μαγαζιά, που έρχονταν όχι μόνο από Αθήνα και επαρχία, αλλά και από το εξωτερικό (όπου υπήρχε έντονο ελληνικό στοιχείο), μέχρι και το πολύ μακρινό Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής!

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο Έλληνας ηθοποιός δεν σταμάτησε να λέει «όχι», ενώ και στην μετέπειτα πορεία του στην υποκριτική απέφυγε να ανοίξει το στόμα του για οτιδήποτε άλλο εκτός από το να πει τις ατάκες που προέβλεπε το σενάριο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.