ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Μίνα Αδαμάκη: Η επιτυχία στις «Τρεις Χάριτες», το πρόβλημα υγείας και η τελευταία της εμφάνιση

«Η Μίνα Αδαμάκη είναι εν ζωή, περνάει ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας»

Μίνα Αδαμάκη: Η επιτυχία στις «Τρεις Χάριτες», το πρόβλημα υγείας και η τελευταία της εμφάνιση

Τον γύρο του διαδικτύου έκανε πριν από λίγες ώρες η είδηση ότι η Μίνα Αδαμάκη στα 78 της χρόνια έχει φύγει από τη ζωή ύστερα από μάχη που έδωσε με τον καρκίνο. Την αλήθεια αποκατέστησε το πρωί της Δευτέρας 7/11 ο πρόεδρος του Σ.Ε.Η και ηθοποιός Σπύρος Μπιμπίλας.

«Εγώ αναστατώθηκα για κάτι που ψιλοήξερα ότι ένα άνθρωπος δεν είναι πολύ καλά. Το να λες όμως σε δημοσιογράφους πως δεν σας το επιβεβαιώνω και γράφω και στο Facebook να μην με παίρνουν άλλο, γιατί δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω και δεν υφίσταται. Εντάξει έλεος!

Η Μίνα Αδαμάκη είναι εν ζωή, περνάει ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας. Μακάρι να το ξεπεράσει. Αλλά το να δημιουργούμε μια είδηση ντε και καλά για να γίνει ένα μεγάλο θέμα…Επικοινώνησα με μια φίλη της από την πολυκατοικία και μια ξαδέλφη της από τον Βόλο. Σημασία έχει πως η Μίνα Αδαμάκη είναι εν ζωή.»

Λίγα λόγια για την Μίνα Αδαμάκη

Η Μίνα Αδαμάκη γεννήθηκε στον Βόλο στις 17 Ιουλίου 1944 (ηλικία 78 έτη), και είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης του Καρόλου Κουν (1966). Σε νεανική ηλικία σπούδασε στο Λονδίνο κουκλοθέατρο και παντομίμα.

Η πρώτη της εμφάνιση έγινε στο θέατρο, ως μαθήτρια ακόμα, με το Θέατρο Τέχνης, στο έργο «Η δολοφονία του Ζαν – Πωλ Μαρά». Έχει παίξει σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές και ταινίες. Έχει ιδρύσει τον θίασο “Θεατρική Συντεχνία” και υπήρξε ιδρυτικό μέλος της «Ελεύθερης Σκηνής».

Έχει παίξει σε αρκετές τηλεοπτικές σειρές και ταινίες. Ορισμένες από αυτές είναι οι «Τρεις Χάριτες», «Το δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Τo κλάμα βγήκε απ’ τον παράδεισο».

Δεν έβλεπε τις «Τρεις Χάριτες»

Η γνωστή ηθοποιός είχε μιλήσει το 2021 στο OPEN στην εκπομπή «Καλοκαίρι #not» και είχε αποκαλύψει για τη σειρά που την έκανε ευρέως γνωστή και αγαπητή.

«Δεν έχω ξαναδεί τις Τρεις Χάριτες γιατί δεν μου αρέσει να βλέπω τον εαυτό μου. Αισθάνομαι φρικτά. Δεν πίστευα ότι αυτή η σειρά θα κάνει τέτοια επιτυχία. Αυτά τα πράγματα δεν τα ξέρεις ποτέ».

«Ήταν η εποχή της αθωότητας. Ήταν κάτι καινούργιο για όλους μας, ανανεωτικό πολύ. Είχαμε πάρα πολύ καλές σχέσεις μεταξύ μας (Άννα Παναγιωτοπούλου και Νένα Μεντή), παρόλο που τα γυρίσματα ήταν πάρα πολύ δύσκολα. Ήμασταν συνέχεια σε όλο το σίριαλ και οι τρεις και είχαμε πολλές αλλαγές σκηνών, όπου ήθελαν προετοιμασία, ήθελαν ντύσιμο άλλο κλπ.» έχει πει σε άλλη συνέντευξη η ηθοποιός.

«Η τηλεόραση ήρθε πολύ πιο μετά και τελείως απροσδόκητα. Δεν έβλεπα καθόλου τηλεόραση και δεν περίμενα ποτέ ότι θα παίξω σε αυτή. Ο Μιχάλης και ο Θανάσης ήρθαν και μου πρότειναν 10 έτοιμα επεισόδια από τις Τρεις Χάριτες» διηγήθηκε η Μίνα Αδαμάκη, μιλώντας για την τηλεοπτική της εμπειρία, ενώ απαντώντας για το πώς είναι οι σχέσεις της με την Άννα Παναγιωτοπούλου και την Νένα Μεντή δήλωσε: «Δεν έχουμε χαθεί αλλά δεν είναι αυτές που ήταν», είχε αποκαλύψει στο Mega Καλημέρα τον Σεπτέμβριο του 2021.

Η κόντρα με τους γονείς της

Οι γονείς της δεν ήθελαν να σπουδάσει υποκριτική ενώ ο πατέρας της δεν την είδε ποτέ στην σκηνή.

«Η μαμά μου ήθελε να με βγάλει Χαρούλα» είχε πει σε συνέντευξή της. «Ήμουν ένα ανοιχτό, χαρούμενο παιδί. Πήρα όμως το όνομα της γιαγιάς μου, από την πλευρά της μητέρας μου, Ασημίνα – Μίνα. Πέρασα ωραία παιδικά χρόνια, φωτεινά. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Βόλο. Είχα την αποδοχή όλων. Στην Αθήνα ήρθα για να σπουδάσω.

Τα καλοκαίρια πηγαίναμε στο Πήλιο, κυρίως στη Μακρυνίτσα, το χωριό του πατέρα μου που το λάτρευε αλλά και στο Μούρεσι, της μητέρας μου. Αν και με πόνεσε πολύ, πουλήσαμε τα σπίτια στο Πήλιο. Πρέπει να έχεις χρόνο να πηγαίνεις και πολλά λεφτά για να τα συντηρείς κι εμείς οι καλλιτέχνες δεν έχουμε. Ούτε στον Βόλο πηγαίνω πια συχνά. Η παιδική, κολλητή μου φίλη, ήταν εδώ στην Αθήνα. Την έχασα πρόσφατα.

Μεγάλωσα σε ένα αστικό περιβάλλον. Ο πατέρας μου ήταν έμπορος. Στα 14-15 που είχα πέσει με τα μούτρα στη λογοτεχνία, είδα μια παράσταση του Θεάτρου Τέχνης στον Βόλο -με μονόπρακτα του Τσέχωφ, την Αίτηση σε γάμο, την Αρκούδα, την Επέτειο, και, κυριολεκτικά, τρελάθηκα. Γύρισα σπίτι και άρχισα να τα παίζω. Ετσι μου μπήκε στο μυαλό η ιδέα να κάνω θέατρο και μάλιστα στο Τέχνης. Είχα μάθει ότι εκεί δουλεύουν σαν ομάδα, οικογενειακά» είχε εξομολογηθεί.

«Είχα την αφέλεια να το πω στους γονείς μου. Απλά και απονήρευτα. Και έγιναν απερίγραπτα πράγματα. Μου είπαν, εν ολίγοις, να τους ξεχάσω για πάντα και ότι από εδώ και πέρα θα πρέπει να ζήσω μόνη μου. Προστατευμένη όπως ήμουν, φοβήθηκα αλλά δεν παραιτήθηκα. Σκέφτηκα να έρθω στην Αθήνα και να σπουδάσω στο Πανεπιστήμιο ώστε να πάω στο θέατρο και πιάστηκα από αυτό.

«Πατερούλη θέλω να σπουδάσω», του είπα, πάντα στον πληθυντικό. Και του επεσήμανα ότι ό,τι χρήματα είχε προβλέψει για μένα, αρκούσαν για τις σπουδές μου, γιατί μετά εγώ σκόπευα να δουλέψω και να βγάλω τα δικά μου λεφτά. Ως έμπορος που ήταν το βρήκε καλή εμπορική συμφωνία και είπε το «ναι».

Για τον κορωνοϊό η Μίνα Αδαμάκη είχε σχολιάσει: «Αυτό με τον κορωνοϊό ήταν ένα σοκ, γιατί ήρθε τελείως αναπάντεχα και μας έπληξε όλους. Η σκηνή του θεάτρου και μου είχε λείψει και όχι. Εγώ δεν κοιτάζω τους ρόλους, τους ρόλους τους κοιτάζεις όταν είσαι μικρός, τώρα δεν με ενδιαφέρει αυτό, με ενδιαφέρει η παράσταση και το κείμενο».

Για το κίνημα Metoo: «Λίγο πολύ αυτά γίνονται παντού, αλλά στο θέατρο πήραν μία άλλη έκταση γιατί είναι το θέατρο, γιατί είναι οι ηθοποιοί, γιατί γι’ αυτούς συζητάμε και υπάρχει ενδιαφέρον. Αν αυτοί κάνουν αυτά, σκέψου τι κάνουν οι άλλοι και λένε μετά “είδες που στα ‘λεγα που ηθοποιοί;”. Ίσως ευχαριστιούνται κιόλας, δεν θέλω να είμαι κακή, αλλά αυτό υποπτεύομαι. Τόσα χρόνια στο θέατρο δεν είχα άσχημη συμπεριφορά και το λέω κατηγορηματικά».

Προσωπική ζωή και γιατί δεν έκανε ποτέ παιδιά

«Οι έρωτες καθόρισαν τη ζωή μου» έχει πει η Μίνα Αδαμάκη. «Αναζητούσα πάντα κάτι έντονο. Το κλίμα ήταν πιο ανοιχτό τότε. Ήταν όμορφα. Συνέβαιναν πολλά γύρω μας, δεν τα προλαβαίναμε. Όταν είχα μια σχέση ήμουν μέσα στη σχέση. Αλλά δεν έκανα ούτε γάμο ούτε παιδιά. Ήταν επιλογή μου, αν και μου έτυχαν περιπτώσεις που με ενδιέφεραν. Κάποια στιγμή με απασχόλησε, για λίγο, το θέμα παιδί, αλλά γρήγορα το άφησα. Δεν ήμουν γι΄αυτά».

Σε άλλη συνέντευξη είχε πει πως ο γάμος ήταν κάτι που πίστευε πάντα ότι θα την πίεζε και είναι ευτυχής που δεν το έκανε: «Πίστευα ότι δεν θα είμαι ποτέ ευτυχής μέσα σε ένα γάμο. Είμαι ευτυχής που δεν το σκέφτηκα. Με πιέζουν αυτά τα πράγμα. Άλλωστε η οικογένεια πιστεύω ότι είναι ικανή για τα καλύτερα και για τα χειρότερα».

Οι τελευταίες εμφανίσεις της Μίνας Αδαμάκη

Τον Ιούνιο του 2021 στο Θέατρο Πέτρας στην παράσταση «Φαίδρα»

28/02/2020, Στο Θέατρο Τέχνης και στην επίσημη πρεμιέρα του «Edmond» η Μίνα Αδαμάκη ποζάρει με τη Σοφία Φιλιππίδου

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

16-12-2019 στο Θέατρο Θησείον και στην επίσημη πρεμιέρα «Μήδεια, του Μποστ», Τάσος Πυργιέρης, Μίνα Αδαμάκη, Τάσος Πυργιέρης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.