Ο Βρετανός ερευνητής Καλών Τεχνών Α.Μπουσακιέβιτς έκανε μια περιήγηση στο X όταν τον σταμάτησε μια ανάρτηση από κάποιον που ακολουθεί μια φωτογραφία από μια δεξίωση στο Σάιρ Χολ του Γουόργουικ.
Η χαρακτηριστική κορνίζα ήταν ένα από τα χαρακτηριστικά που βοήθησαν στην ταυτοποίηση του πίνακα ως το χαμένο πορτρέτο του Ερρίκου του 8ου.
Αλλά ο Μπουσακιέβιτς δεν ενδιαφερόταν για τους ανθρώπους που χαμογελούσαν στην κάμερα.
Η προσοχή του ήταν στραμμένη στο φόντο, όπου, κρεμασμένο σε έναν τοίχο, υπήρχε αυτό που υποπτευόταν ότι ήταν ένα χαμένο πορτρέτο του μονάρχη των Τυδώρ Ερρίκου τον 8ο.
Αμέσως του θύμισε μια σειρά από 22 πορτραίτα που είχε παραγγείλει ένας τοπικός πολιτικός και κατασκευαστής ταπισερί κατά τη δεκαετία του 1590.
Ο Ραλφ Σέλντον παρήγγειλε τους πίνακες – οι οποίοι απεικόνιζαν κυρίως βασιλιάδες, βασίλισσες και «σημαντικές σύγχρονες διεθνείς προσωπικότητες» – για να τους κρεμάσει στο σπίτι του.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με το CNNi, ο Άνταμ Μπουσακιέβιτς αποκάλυψε ότι αυτή δεν ήταν η πρώτη ανακάλυψη που έκανε χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το 2018, έπεσε πάνω σε μια φωτογραφία που είχε τραβήξει ένας φίλος του σε έναν γάμο και είχε δημοσιεύσει στο Instagram.
Σε αυτήν απεικονιζόταν ένα πορτρέτο που αναγνώρισε ως έργο της καλλιτέχνιδας Τζόαν Καρλάιλ του 17ου αιώνα.
«Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα τρελό πράγμα», δήλωσε στο CNNi, «επειδή κάποιοι τα χρησιμοποιούν για να βλέπουν βίντεο με γάτες και να παρακολουθούν τι συμβαίνει στον κόσμο, και στη συνέχεια άνθρωποι σαν εμένα απλά κοιτάζουν τι έχουν οι άνθρωποι κρεμασμένο στους τοίχους τους».