ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Τιμή και Δόξα στους Ίκαρους της Κωνσταντινούπολης!
prodeals

Καθηγήτρια που απολύεται λόγω εμβολιασμού κλαίει και επικαλείται τον Σωκράτη: «Το τελευταίο μου μάθημα»

Καθηγήτρια που απολύεται λόγω εμβολιασμού κλαίει και επικαλείται τον Σωκράτη: «Το τελευταίο μου μάθημα»

Ένα βίντεο «γροθιά στο στομάχι» δημοσίευσε η Dr. Julie Ponesse, καθηγήτρια Ηθικής, στο Πανεπιστήμιο Huron του Δυτικού Οντάριο στον Καναδά, η οποία απολύεται διότι αρνήθηκε να εμβολιαστεί κατά του κορωνοϊού.

Η καθηγήτρια επικαλείται τον Σωκράτη και στρέφεται κατά της επιβολής του υποχρεωτικού εμβολιασμού, τονίζοντας πως «έχω προσληφθεί για να διδάξω στους φοιτητές μου ότι είναι ηθικά λάθος να επιβάλλεται μια πειραματική ιατρική διαδικασία ως προϋπόθεση απασχόλησης. Αυτό είναι το πρώτο και πιθανώς το τελευταίο μου μάθημα της χρονιάς».

Όσα αναφέρει:

«Είμαι καθηγήτρια ηθικής στο κολέγιο του πανεπιστημίου Ηuron του Δυτικού Οντάριο. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια του Καναδά!

Σήμερα θα σας διδάξω ένα σύντομο μάθημα, σχετικά με την καθολικά αποδεκτή ηθική του εξαναγκασμού των ανθρώπων σε ιατρικές διαδικασίες.

Θα είμαι το παράδειγμα.

Ο εργοδότης μου μόλις έδωσε εντολή ότι θα πρέπει να κάνω εμβόλιο για τον Covid19. Εάν θέλω να συνεχίσω να εργάζομαι στη δουλειά μου ως καθηγήτρια πρέπει να κάνω αυτό το εμβόλιο!

Έχω διδακτορικό στην ηθική και αρχαία φιλοσοφία και είμαι εδώ για να σας πω ότι, είναι ηθικά λανθασμένο να εξαναγκάζετε κάποιον να κάνει το εμβόλιο. Εάν συμβεί σε εσένα, δεν χρειάζεται να το κάνεις.

Εάν δεν θέλετε το εμβόλιο του Covid μην το κάνετε. Τέλος της συζήτησης! Είναι δική σου υπόθεση.

Αλλά αυτή δεν είναι η προσέγγιση του Πανεπιστημίου του Δυτικού Οντάριο, – το οποίο ξαφνικά απαίτησε να εμβολιαστώ αμέσως ή, να μην παρουσιαστώ για δουλειά.

Έτσι λοιπόν, με το σχολικό έτος να ξεκινά σε λίγες μέρες αντιμετωπίζω επικείμενη απόλυση μετά από 20 χρόνια στη δουλειά, γιατί δεν θα υποταχθώ στην χορήγηση ενός πειραματικού εμβολίου μέσα στο σώμα μου. Έκανα πολλά εμβόλια στην ζωή μου, αλλά δεν αναγκάστηκα ποτέ να κάνω ένα!

Ήταν πάντα η επιλογή μου!

Σαν καθηγήτρια δεν χρειάζεται να παρακολουθήσω ειδήσεις για να μάθω αν τα εμβόλια του Covid είναι ασφαλή.

Διαβάζω ιατρικά περιοδικά και συμβουλεύομαι τους συναδέλφους μου που είναι καθηγητές επιστήμης και ιατρικής.

Έχω μάθει από γιατρούς ότι υπάρχουν σοβαρά ερωτηματικά σχετικά με το πόσο ασφαλή είναι πραγματικά αυτά τα εμβόλια. Υπάρχουν ερωτήσεις σχετικά με το πόσο καλά λειτουργούν

Κανείς δεν υπόσχεται ότι δεν θα κολλήσω Covid, ή δεν θα μεταδώσω τον Covid, αν κάνω το εμβόλιο.

Έχω προσληφθεί να διδάξω στους φοιτητές μου ότι είναι ηθικά λάθος να επιβάλλεται μια πειραματική ιατρική διαδικασία ως προϋπόθεση απασχόλησης.

Αυτό είναι το πρώτο και πιθανώς το τελευταίο μου μάθημα της χρονιάς.

Ηθική 101,- στο πνεύμα του Σωκράτη που εκτελέστηκε για το ότι έκανε ερωτήσεις (σ.σ. αποκαλύπτοντας την Αλήθεια) αυτό το μάθημα θα αποτελείται μόνο από μία ερώτηση!

Η απάντηση είναι πολλαπλής επιλογής. Παρακαλώ ακούστε προσεκτικά!»

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.