H επίσημη τουριστική εκστρατεία των Σκοπίων συνεχίζει να περιστρέφεται γύρω από το προκλητικό μότο «Macedonia Timeless» που καθιερώθηκε το 2009 επί παντοδυναμίας Γκρουέφσκι.
Μπορεί στην τελευταία του συνέντευξη στην ΕΡΤ ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας να δήλωσε περήφανος για τη Συμφωνία των Πρεσπών, αλλά οι γείτονες συνεχίζουν να προβάλλουν προκλητικά τη χώρα τους ως «αιώνια Μακεδονία» προκειμένου να προσελκύσουν ξένους επισκέπτες.
Σχεδόν έναν χρόνο μετά την υπογραφή της Συμφωνίας των Πρεσπών η κυβέρνηση Ζάεφ όχι μόνο δεν έχει προσαρμόσει την επίσημη τουριστική καμπάνια σύμφωνα με όσα έχουν συμφωνηθεί με την Αθήνα, αλλά συνεχίζει προκλητικά να προβάλλει τα Σκόπια ως «Μακεδονία» και όχι ως Βόρεια Μακεδονία χρησιμοποιώντας τα προκλητικά μότο «Macedonia Timeless» (αιώνια Μακεδονία) και «Macedonia, your next destination» (Μακεδονία, ο επόμενος προορισμός σου) που του κληρονόμησε ο προκάτοχός του Νίκολα Γκρουέφσκι.
Η τουριστική καμπάνια συνεχίζει να περιστρέφεται γύρω από την αρχαία Μακεδονία και τα «μακεδονικά» κρασιά και κάπου με μικρά ψιλά γράμματα αναφέρεται η χώρα ως Βόρεια Μακεδονία.
Μέσω εντυπωσιακών σποτ, με άρωμα Χόλιγουντ, που προβλήθηκαν σε τοπικά και διεθνή δίκτυα (CNN, EURONEWS, TRAVEL CHANNEL κ.ά.) οι γείτονες επιχείρησαν να παρουσιαστούν ως απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων και της αρχαίας Μακεδονίας προωθώντας παράλληλα, εκτός από τον τουρισμό, και τα «μακεδονικά» κρασιά. Σύμφωνα με τα ΜΜΕ των Σκοπίων, η παραγωγή κάθε σποτ άγγιξε τα 180.000-200.000 ευρώ.
Η σχετική ιστοσελίδα macedonia-timeless.com θεωρείται το… επίσημο τουριστικό site της «Μακεδονίας», όπως αναφέρει στην πρώτη του σελίδα, και παρέχει τουριστικές πληροφορίες για τη χώρα σε 12 γλώσσες.
Στο κανάλι της σελίδας στον YouTube εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα βίντεο που δεν συνάδουν με όσα ορίζει η Συμφωνία των Πρεσπών και παρουσιάζουν ουσιαστικά τους κατοίκους της γειτονικής χώρας ως κληρονόμους της αρχαίας Μακεδονίας, της Ιστορίας και του πολιτισμού της. Η επίσημη σελίδα του υπουργείου Εξωτερικών παραπέμπει μάλιστα στο macedonia-timeless.com, παραβλέποντας Πρέσπες και erga omnes.
Η επίσημη ιστοσελίδα αποτελεί σήμερα τον πληρέστερο τουριστικό οδηγό για τα Σκόπια σε 12 γλώσσες.