ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Να πούμε «Ευτυχές το Νέο Έτος» τώρα που πέρασαν τα Χριστούγεννα; Εμείς θα το πούμε, αλλά θα είναι «Ευτυχές» για το 90% των πολιτών;
prodeals

Βίντεο: Φορτηγά καταστρέφουν ΙΧ με μόλις 43 km/h ταχύτητα…

Ένα κυριολεκτικά τρομακτικό video στο οποίο καταγράφονται οι καταστροφικές συνέπειες που μπορεί να προκαλέσει ένα παλαιό φορτηγό σε κάποιο αυτοκίνητο όταν το χτυπήσει κινούμενο με μόλις 43 χλμ./ώρα δημοσίευσε η Dekra.

Αντίθετα στην ίδια δοκιμασία ένα σύγχρονο φορτηγό ακινητοποιήθηκε 57 μέτρα νωρίτερα με αποτέλεσμα να αποφευχθεί η σφοδρή σύγκρουση!

Στο crash test της εταιρείας το αυτοκίνητο βρίσκεται ακινητοποιημένο πίσω από μια ρυμούλκα φορτηγού τη στιγμή που κάποιο άλλο παλαιό φορτηγό το χτυπά κινούμενο με τόσο μικρή ταχύτητα παρά το γεγονός ότι έχουν ενεργοποιηθεί πολύ νωρίς η διαδικασία φρεναρίσματος.

Όπως μπορείτε να διακρίνεται και στο video το φορτηγό με την πρώτη επαφή που πραγματοποιεί στο αυτοκίνητο το «εκτοξεύει» με απίστευτη δύναμη με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να «σφηνωθεί» κυριολεκτικά στο κάτω μέρος της ρυμούλκας του προπορευόμενου φορτηγού.

Το αυτοκίνητο μετατρέπεται σε ελάχιστα δευτερόλεπτα σε μια άμορφη μάζα και όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς αν στο αυτοκίνητο υπήρχαν επιβάτες οι πιθανότητες επιβίωσής τους θα ήταν μηδαμινές!

Η δύναμη με την οποία προσκρούει το παλαιό φορτηγό επάνω στο αυτοκίνητο, η οποία θα αναφέρουμε για ακόμη μία φορά προκλήθηκε από ταχύτητα μόλις 43 χιλιομέτρων, ήταν τόσο σφοδρή που ο ουρανός του αυτοκινήτου μετατράπηκε σε μια «πρέσα» για την καμπίνα επιβατών η οποία θα είχε κυριολεκτικά συνθλίψει αν είχε ανθρώπους.

Το crash-test της Dekra αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τι συμβαίνει σε ένα αυτοκίνητο όταν το χτυπήσει φορτηγό στο πίσω μέρος το οποίο κινείται με τόσο χαμηλή ταχύτητα και μπροστά του υπάρχει ρυμούλκα νταλίκας.

Στα κράτη μέλη της ΕΕ ο αριθμός των ανθρώπων που σκοτώθηκαν σε ατυχήματα με φορτηγά οχήματα βάρους 3,5 τόνων και άνω μειώθηκαν σε ποσοστό 47% την περίοδο από το 2006 έως το 2015 καθώς από 7.233 θύματα ο αριθμός τους περιορίστηκε σε 3.848 θύματα.

Το 55% των θανάτων σε ατυχήματα με φορτηγά συνέβησαν σε αγροτικούς δρόμους, το 25% σε αστικές περιοχές και το 19% σε αυτοκινητόδρομους.

Καταστροφικές συνέπειες

Η Dekra Στο crash-test που πραγματοποίησε σύγκρινε ένα σύγχρονο φορτηγό με ένα παλαιότερο τα οποία μαζί με τις ρυμούλκες είχαν μικτό βάρος 38,5 τόνους. Το σύγχρονο φορτηγό σταμάτησε μετά από 41 μέτρα με διαδικασίες πλήρους φρεναρίσματος από τα 80 χλμ./ώρα.

Το παλαιότερο όχημα συνέχιζε να κινείται με ταχύτητα 43 χλμ. στην ίδια απόσταση όπου ακινητοποιήθηκε το σύγχρονο φορτηγό και ακινητοποιήθηκε μετά από 57 μέτρα.

Η μεγάλη απόσταση ακινητοποίηση του παλαιού φορτηγού είχε ως αποτέλεσμα την σύγκρουσή του με το αυτοκίνητο και την μετατροπή του σε μια άμορφη μάζα.

Η Dekra επισημαίνει ότι μπορούν να επιτευχθούν ουσιαστικές βελτιώσεις κυρίως μέσω της χρήσης αυτόματων συστημάτων υποστήριξης του οδηγού που αποσκοπούν είτε στην αποφυγή είτε στην μείωση της σοβαρότητας των ατυχημάτων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Επίσης οι τακτικές επιθεωρήσεις των οχημάτων θα καταστούν ακόμη πιο σημαντικές κυρίως εξαιτίας της αυξανόμενης πολυπλοκότητας των συστημάτων και του κινδύνου ηλεκτρονικής αλλοίωσής τους.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.