Στο παραπάνω βίντεο πρωταγωνιστής είναι το νέο Whopper των Burger King, που σύμφωνα με την περιγραφή του δεν περιέχει καθόλου συντηρητικά και το βλέπουμε πώς αλλάζει μέσα σε διάστημα 34 ημερών, μέχρι να καλυφθεί από μούχλα.
Σλόγκαν της νέας καμπάνιας, «Η ομορφιά του να μην υπάρχουν συντηρητικά».
Το βίντεο με το μουχλιασμένο burger, που αλλάζει από πλάνο σε πλάνο και μετατρέπεται από λαχταριστό σε απολύτως αηδιαστικό, ανέβηκε στη σελίδα της εταιρείας στο YouTube και έγινε αμέσως viral, συγκεντρώνοντας μόλις τις 2 πρώτες ημέρες προβολής του περί τα 700.000 views.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.