Υγεία
Στο παραπάνω βίντεο πρωταγωνιστής είναι το νέο Whopper των Burger King, που σύμφωνα με την περιγραφή του δεν περιέχει καθόλου συντηρητικά και το βλέπουμε πώς αλλάζει μέσα σε διάστημα 34 ημερών, μέχρι να καλυφθεί από μούχλα.
Σλόγκαν της νέας καμπάνιας, «Η ομορφιά του να μην υπάρχουν συντηρητικά».
Το βίντεο με το μουχλιασμένο burger, που αλλάζει από πλάνο σε πλάνο και μετατρέπεται από λαχταριστό σε απολύτως αηδιαστικό, ανέβηκε στη σελίδα της εταιρείας στο YouTube και έγινε αμέσως viral, συγκεντρώνοντας μόλις τις 2 πρώτες ημέρες προβολής του περί τα 700.000 views.