Με το πιο «μουράτο» σούπερκαρ κυκλοφορεί ο Zlatan Ibrahimovic.
Πρόκειται για μια μαύρη Ferrari Monza SP2, με την οποία «συνελήφθη» να κάνει βόλτες στους δρόμους της Στοκχόλμης.
Αντλώντας έμπνευση από τις κλασικές Ferrari Barchetta, ειδικότερα από τις 166 ΜΜ του 1948 και την 750 Monza του ’50, η SP2 (όπως και η SP1) κινείται από τον ισχυρότερο κινητήρα που κατασκεύασε ποτέ το Maranello και μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο: Από τον επικό ατμοσφαιρικό V12 της 812 Superfast, βελτιωμένο. Για την περίσταση αποδίδει 820 PS (αντί 800) στις 8.500 rpm και 73,3 kgm ροπή. Το εργοστάσιο ανακοινώνει 0-100 km/h σε 2,9” και 0-200 km/h σε 7,9”. Η τελική περιορίζεται στα 300 km/h, λόγω αεροδυναμικής, αναφέρει το drive.gr.
Τα δύο speedster χρησιμοποιούν το αλουμινένιο σασί της 812 καθώς σε αυτή την πλατφόρμα μηχανικών μερών βασίζονται. Το αμάξωμα ωστόσο και στις δύο περιπτώσεις είναι ανθρακονημάτινο. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari, Flavio Manzoni, δήλωσε ότι τα πάνελ του αμαξώματος και το εσωτερικό του ανοιχτού cockpit κατασκευάζονται με την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιείται και στα μονοθέσια F1. Η τεχνολογία συνθετικών υλικών άλλωστε επέτρεψε την κατασκευή του μονοκόμματου καλύμματος για το πάνω μέρος του αμαξώματος και τον κινητήρα. Οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω και εμπρός για να διευκολύνουν την πρόσβαση ενώ τα φώτα, τόσο εμπρός όσο και πίσω είναι LED και αποτελούν τη σχεδιαστική υπογραφή του μοντέλου.
Ο Manzoni δήλωσε ότι ήθελε τη σύνδεση με τις κλασικές Barchetta αλλά ταυτόχρονα ένα σχήμα καθαρό, απαλλαγμένο από σύνθετα μοτίβα. Ίσως αυτό να είναι μια ένδειξη ότι υπήρξαν αντιδράσεις για την υπερμοντέρνα, φουτουριστική σχεδίαση των πρόσφατων μοντέλων και τώρα το Maranello κάνει μια στροφή σε πιο κλασικές φόρμες.
Η Ferrari πέτυχε να απαλλαγεί από το κλασικό παρμπρίζ. Όσο μικρό και χαμηλό κι αν ήταν, θα χαλούσε την αρμονία των γραμμών. Μια πατέντα που ονομάζουν “εικονικό παρμπρίζ”, ένας μορφοποιητής της ροής αέρα στο εμπρός καπό στην ουσία, την οδηγεί πάνω από το κεφάλι του οδηγού περιορίζοντας τους στροβιλισμούς και την ενόχληση. Ωστόσο η Ferrari υποστηρίζει ότι η εμπειρία οδήγησης θα είναι ό,τι πλησιέστερο σε αυτοκίνητο F1.