Λίγοι έχουν την ευκαιρία να δουν πως κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα της Ferrari.
Στο βίντεο βλέπουμε ότι η “γραμμή παραγωγής” δεν είναι από τις συνηθισμένες σε έναν μεγάλο κατασκευαστή με αυτοματοποιημένες διαδικασίες. Στο κάθε αυτοκίνητο εργάζονται μικρά γκρουπ ανθρώπων, αν και -όπως βλέπουμε- η παραγωγή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί “χειροποίητη” καθώς και στην Ferrari χρησιμοποιούν αρκετά ρομπότ σε επιλεγμένες όμως εργασίες.
Αν και η παραγωγή της εταιρίας δεν ξεπερνά τις 8.400 μονάδες, και στην Ferrari είναι απαραίτητη η ακρίβεια των ρομπότ στην συναρμολόγηση, αν και η όλη διαδικασία είναι πολύ πιο αργή από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες λόγω της πολυπλοκότητας της κατασκευής αυτών των αυτοκινήτων, τον εξονυχιστικό ποιοτικό έλεγχο, τις πολλές δοκιμές αξιοπιστίας και πάει λέγοντας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.