Ο γενικός δευθυντής της γαλλικής Línea Figueras Perpignan εταιρείας που διαχειρίζεται τη σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας 44,4 χιλιομέτρων που συνδέει Γαλλία και Ισπανία, Πέτρος Παπαγιαννάκης, απαντώντας στην ερώτηση, αν η γαλλική ρυθμιστική αρχή θα επέτρεπε να λειτουργούν οι σιδηρόδρομοι χωρίς… τηλεδιοίκηση απάντησε με σαφήνεια:

«Αν δεν υπήρχε σύστημα ασφαλείας ούτε καν θα είχαμε διανοηθεί να ζητήσουμε άδεια λειτουργίας»!

Με λίγα λόγια ο Έλληνας γενικός διευθυντής γαλλικής εταιρείας σιδηροδρόμων είπε το αυτονόητο: Πώς είναι δυνατόν τόσα χρόνια τα τρένα στην Ελλάδα να μεταφέρουν χιλιάδες επιβάτες που δεν έχουν  ιδέα για το πόσο κινδυνεύουν γιατί θεωρούσαν πως τηρούνταν τα αυτονόητα όπως και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

">

Πρόσθεσε μάλιστα ότι «Είναι σα να σας λέω να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο χωρίς φρένα».

Δυστυχώς όμως οι Έλληνες πολίτες όλα αυτά δεν τα γνώριζαν γιατί για τρία χρόνια το μόνο που απασχολούσε τα ελληνικά ΜΜΕ ήταν ο κορωνοϊός και αν οι Έλληνες πολίτες εκβιάστηκαν αρκετά για να εμβολιαστούν με πειραματικά σκευάσματα των οποίων τις συνέπειες στην υγεία τους μόλις τώρα βλέπουν.

Φυσικά τίθεται το εύλογο ερώτημα: Χωρίς φρένα θα κυκλοφορούσε ένα αυτοκίνητο; Όχι.

Με τα τρένα λοιπόν τι θα γίνει; Θα συνεχίσουν τα δρομολόγια του τρόμου;