Η οδός Monte Napoleone στο Μιλάνο θα ήταν ένας απλός, καθημερινός δρόμος στο κέντρο της πόλης της βόρειας Ιταλίας αν δεν υπήρχαν τα καταστήματα Fendi, Dior και Valentino. 

Ωστόσο, η οδός Monte Napoleone, μήκους 350 μέτρων, στο Μιλάνο είναι κάτι διαφορετικό, γράφει σε δημοσίευμά του ο Guardian καθώς ανακηρύχθηκε ως ο πιο ακριβός εμπορικός δρόμος στον κόσμο, ξεπερνώντας την 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, τη New Bond Street του Λονδίνου και τα Ηλύσια Πεδία του Παρισιού, και έγινε η πρώτη ευρωπαϊκή πόλη που βρίσκεται στην κορυφή του καταλόγου εδώ και 34 χρόνια.

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Main Streets Across the World, του ομίλου ακινήτων Cushman & Wakefield, η αλλαγή αυτή «αντανακλά την ισχυρή αύξηση των ενοικίων στον ιταλικό δρόμο, που ξεπέρασε το 30% τα τελευταία δύο χρόνια, η οποία ενισχύθηκε περαιτέρω φέτος από την ανατίμηση του ευρώ έναντι του δολαρίου ΗΠΑ».

Το ενοίκιο στην οδό, η οποία κατέλαβε πέρυσι τη δεύτερη θέση μετά την Πέμπτη Λεωφόρο, μπορεί να φτάσει τα 20.000 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο ετησίως και οι επιχειρήσεις ανθούν: στη μεγαλύτερη συμφωνία ακινήτων στην Ευρώπη εδώ και δύο χρόνια, ο πολυτελής όμιλος Kering, στον οποίο ανήκει η Gucci, αγόρασε ένα σημείο στην οδό νωρίτερα φέτος.

Τα ενοίκια στην Πέμπτη Λεωφόρο, συγκριτικά, μπορούν να φτάσουν τα 19.537 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο ετησίως, αλλά η ανάπτυξη έχει σταματήσει. Η Tsim Sha Tsui στο Χονγκ Κονγκ κατέλαβε την τέταρτη θέση, με ετήσιο ενοίκιο ανά τετραγωνικό μέτρο που έφτασε τα 15.697 ευρώ.

Η οδός Monte Napoleone, η οποία είναι πολύ μικρότερη από τα άλλα παγκόσμια «hotspots πολυτελείας», συνεχίζει ο Guardian, φιλοξενεί τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο της μόδας, και όχι μόνο.

Οι ιταλικές μάρκες κληρονομιάς Loro Piana και Tod’s συναναστρέφονται με την πολυσύχναστη Bottega Veneta, καθώς και με την ίσως πιο επίκαιρη μιλανέζικη από όλες, τη Versace.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η Gucci βρίσκεται απέναντι από την Prada σε μια ιταλική αντιπαράθεση πολυτελείας. Όλοι τους επιλέγουν να κάνουν επίδειξη στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου και όχι σε κάποια από τις άλλες τέσσερις μεγάλες εταιρείες, γεγονός που ανά τακτά χρονικά διαστήματα προσδίδει περισσότερη υψηλή μόδα στην πόλη.