Την ώρα που οι μνήμες από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη είναι νωπές και τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένουν, ο ΟΣΕ φαίνεται ότι έχει λεφτά για το Ρorsche Club της Ελλάδας!
Συγκεκριμένα ο επικεφαλής του ΟΣΕ και διευθύνοντας σύμβουλος Παναγιώτης Τερεζάκης στηρίζει οικονομικά τον σύλλογο ιδιοκτητών υπερπολυτελών αυτοκινήτων Porsche Club Greece, δίνοντας επιχορήγηση 3.000 ευρώ!
Όπως αποκαλύπτει η «Αυγή», σε έγγραφο της Διαύγειας που αναρτήθηκε στις 6 Ιουνίου 2023 αναφέρεται ότι ο ΟΣΕ, με την υπογραφή του Τερεζάκη εγκρίνει «τη δαπάνη ποσού #3.000,00# Ευρώ, το οποίο αφορά σε επιχορήγηση του PORSCHE CLUB Greece, για την εκδήλωση του 1ου Ευρωπαϊκού Tour, από 13 Ιουλίου έως 16 Ιουλίου 2023, στον Βόλο»!
Μα τι σχέση έχουν τα τρένα με τα υπερπολυτελή αυτοκίνητα; Σε μια απάντηση που ακούγεται πέρα για πέρα σουρεαλιστική, ο οργανισμός επιχειρεί να δικαιολογήσει τα χρήματα που δίνει στο Porsche Club υποστηρίζοντας ότι «στόχος της διοργάνωσης (του 1ου Ευρωπαϊκού Tour), η οποία γίνεται σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, του Δήμου Βόλου, του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, είναι η ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής του Βόλου, όπου συμπεριλαμβάνεται και η μοναδική διαδρομή με το ιστορικό Τραινάκι του Πηλίου»…
Να θυμίσουμε ότι μόλις πριν από λίγες ημέρες, δόθηκαν στη δημοσιότητα αποκαλυπτικά έγγραφα του οργανισμού, με το πρώτο να αφορά την πρόσληψη με εξάμηνη σύμβαση στενής συγγενούς του αρχισυνδικαλιστή της ΔΑΚΕ Ν. Κιουτσούκη, ενώ το δεύτερο την πρόσληψη με μπλοκάκι 60 ατόμων σε θέσεις κλειδούχων και σταθμαρχών.
Το κόστος απασχόλησης που βαρύνει τον οργανισμό στην πρώτη περίπτωση ανέρχεται στα 9.000 ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται οι εργοδοτικές εισφορές, ενώ στη δεύτερη περίπτωση το κόστος της απασχόλησής τους έως τις 31.12.2023 εκτιμάται συνολικά στα 810.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ και οι εργοδοτικές εισφορές στα 169.128 ευρώ.