ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πολύ μπροστά η αλβανική μαφία στην Ελλάδα: «Ξεπλένει» χρήμα σε... πλυντήρια αυτοκινήτων!
prodeals

Πένθος στη Formula 1: Πέθανε ο Φίλιπ Στρεΐφ – Δείτε την τραγική ιστορία του (βίντεο)

Το τρομακτικό ατύχημα που του συνέβη το 1989 και τον άφησε τετραπληγικό

Πένθος στη Formula 1: Πέθανε ο Φίλιπ Στρεΐφ – Δείτε την τραγική ιστορία του (βίντεο)

Θλίψη στον κόσμο της Formula 1 προκάλεσε η είδηση του θανάτου του πρώην οδηγού Φιλίπ Στρεΐφ. Ο Γάλλος πρώην πιλότος της F1 έχασε τη μάχη με το θάνατο στα 67 του χρόνια.

Η ιστορία της ζωής του πρώην οδηγού της Formula 1, Φιλίπ Στρεΐφ, ήταν τραγική. Σημαδεύτηκε από ένα τρομακτικό ατύχημα σε ιδιωτικές δοκιμές, που τον άφησε τετραπληγικό. Ποτέ, όμως, δεν το έβαλε κάτω και ήταν παράδειγμα δύναμης, ενώ μετά το ατύχημα αφοσιώθηκε στην βοήθεια ατόμων με αναπηρία.

Το θάνατό του πρώην οδηγού της Formula 1 ανακοίνωσε σήμερα (24/12) η F1Media, ο επίσημος φορέας επικοινωνίας του οργανισμού. «Με λύπη πληροφορήθηκα για τον θάνατο του Φιλίπ Στρεΐφ. Εδειξε απίστευτο θάρρος και αποφασιστικότητα σε όλη του την ζωή», έγραψε ο πρόεδρος της F1, Στέφανο Ντομενικάλι σε ανάρτηση του στο Twitter.

Το τρομακτικό ατύχημα

Ο πρώην οδηγός της Formula 1, είχε πέσει θύμα ενός τρομακτικού ατυχήματος, κατά την διάρκεια ιδιωτικών δοκιμών, που είχαν σκοπό να δοκιμάσουν ελαστικά για τη γαλλική ομάδα AGS το 1989, στη βραζιλιάνικη πίστα Τζακαρεπάγκουα, στο Ρίο ντε Τζανέιρο κι έκτοτε παρέμεινε τετραπληγικός.

Γεννημένος το 1955 στην Λα Τρονς, ο Στρεΐφ, αφοσιώθηκε στην υπεράσπιση των ατόμων με αναπηρία, καθώς το ατύχημα του – μαζί με άλλων «πιλότων» – συνέβαλλε σημαντικά στην βελτίωση της ασφάλειας στις πίστες, αλλά και της ιατρικής υποδομής.

Η πορεία του

O Στρεΐφ σπούδασε μηχανικός και εισήχθη από την Renault στον «κόσμο της F1» ως οδηγός δοκιμών το 1984. Το 1985 ανέβηκε στο βάθρο για μοναδική φορά στην καριέρα του στο τιμόνι ενός Ligier στην Αυστραλία, πριν ενταχθεί στην αγγλική ομάδα Tyrrell με την οποία αγωνίστηκε στο μεγαλύτερο μέρος των Grand Prix του (48 από 53). Πριν από τη F1, ο Στρεϊφ, αγωνίσθηκε στις «24 Ώρες του Λε Μαν» και πήρε την δεύτερη θέση το 1981 με ένα Rondeau.

Δεν έφυγε από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μετά το ατύχημα

Μετά το ατύχημά του, δεν εγκατέλειψε τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και είχε αφοσιωθεί ιδιαίτερα, στην διοργάνωση αγώνων καρτ, συμπεριλαμβανομένου ενός στο Palais des Sports του Μπερσί.

Έδωσε πολλή ενέργεια για να βελτιώσει τις συνθήκες διαβίωσης των ατόμων με αναπηρία, ιδιαίτερα ως τεχνικός σύμβουλος στη διυπουργική αντιπροσωπεία για τα άτομα με αναπηρία την δεκαετία του 2000. «Μετά την καριέρα του στη F1 και το ατύχημά του, είχε αγωνισθεί σε όλα τα μέτωπα ώστε τα άτομα με αναπηρία να μπορούν να ζήσουν όσο το δυνατόν πιο φυσιολογικά, ακόμη και πίσω από το τιμόνι, με ευρηματικότητα και ως πρωτοπόρος», υπογράμμισε η Γαλλίδα, υπουργός Αθλητισμού, Αμελί Ουντέα Καστέρα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.