Επί αιώνες η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία επέτρεπε τη θανατική ποινή σε ακραίες περιπτώσεις – Ο Πάπας Φραγκίσκος αντιτίθεται πλήρως στην εσχάτη των ποινών.
Σημαντική στροφή για τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία συνιστά η ανακοίνωση με την οποία χαρακτηρίζει απαράδεκτη τη θανατική ποινή σε όλες τις περιπτώσεις.
Όπως ανακοινώθηκε, το Βατικανό αλλάζει την παγκόσμια κατήχησή του, μια σύνοψη της διδασκαλίας της Εκκλησίας, ώστε να αντικατοπτρίζει την πλήρη αντίθεση του πάπα Φραγκίσκου στην εσχάτη των ποινών.
Σύμφωνα με την τροποποίηση της κατήχησης, που επικαλείται ομιλία του πάπα Φραγκίσκου, «η θανατική ποινή είναι απαράδεκτη επειδή συνιστά επίθεση στο απαραβίαστο και στην αξιοπρέπεια του προσώπου».
Επί αιώνες, το Βατικανό, με τους 1,2 δισεκατομμύρια πιστούς, επέτρεπε τη θανατική ποινή σε ακραίες περιπτώσεις, όμως η θέση της αυτή άρχισε να αλλάζει επί του εκλιπόντος πάπα Ιωάννη Παύλου 2ου, ο οποίος απεβίωσε το 2005.
Αναμένονται αντιδράσεις από Καθολικούς
Η νέα διάταξη αναμένεται να συναντήσει σκληρή αντίδραση από Καθολικούς σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, όπου πολλοί Καθολικοί υποστηρίζουν τη θανατική ποινή..
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.