Iερέας επιτέθηκε λεκτικά με σφοδρότητα στον γνωστό φιλοσκοπιανό βουλευτή Φλώρινας του ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντίνο Σέλτσα, καθώς τον προέτρεψε «σε δημόσια μετάνοια για το αμάρτημα της προδοσίας της πατρίδας», για την εκχώρηση της Μακεδονίας.
«Επειδή το αμάρτημά σας είναι δημόσιο, οφείλω και δημόσια να σας ελέγξω. Το αμάρτημα της προδοσίας της πατρίδας μας είναι μεγάλο» ξεκίνησε να λέει ο ιερέας στην ομιλία του, με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ να παρεμβαίνει αμέσως και να τον διακόπτει.
Όταν ο ιερέας ξαναπήρε τον λόγο, συνέχισε λέγοντας: «Σας προτρέπω σε δημόσια μετάνοια. Ας κάνουμε όλοι την προσπαθεια να σώσουμε τη Μακεδονία για να σωθεί και η υπόλοιπη Ελλάδα».
«Λυπάμαι για το συγκεκριμένο περιστατικό. Η ορθοδοξία έχει διδάξει αγάπη και με τα όσα είπε για το πρόσωπό μου (φαντάζομαι και για την κυβέρνηση), αυτό δεν είναι αγάπη. Ο συγκεκριμένος (ιερέας) έχει δείξει δείγματα τραμπουκισμού κρεμώντας αβγά στο γραφείο μου, μετά από κάποιο συλλαλητήριο», απάντησε ο βουλευτής Φλώρινας στο ξεκίνημα της δικής του ομιλίας.
Το λόγο έλαβαν, στη συνέχεια, τόσο ο Περιφερειάρχης που υποστηρίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ, Θ.Καρυπίδης, που αρχικά, χαρακτήρισε «Καλή» (!) τη Συμφωνία των Πρεσπών, προκαλώντας την αντίδραση του δημάρχου Φλώρινας, Γ.Βοσκόπουλου, που διαφώνησε μαζί του, απαντώντας του «Πώς λες ότι είναι καλή μια συμφωνία όταν δώσαμε, τ’ όνομά μας, τη γλώσσα μας, την ιστορία μας».
Αμέσως μετά ο Περιφερειάρχης Δ. Μακεδονίας ξαναέλαβε το λόγο διευκρίνιζοντας πως η αναφορά του στα περί «καλής» συμφωνίας αφορούσε το οικονομικό κομμάτι, σημειώνοντας χαρακτηριστικά. «Θλίβομαι, μπορεί να υπάρχουν κάποιες σκιές, αλλά στο οικονομικό σκέλος, η Συμφωνίας είναι θετική».
Αλλά ‘ντ’ άλλων, δηλαδή. Και αυτοί οι άνθρωποι, κυβερνούν…
Δείτε τι συνέβη:
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΛΤΣΑΣ
Ο Σέλτσας πριν λίγο καιρό, είχε τραβήξει τα φωτά της δημοσιότητας πάνω του, καθώς τραγουδούσε και χόρευε τον ύμνο του αλυτρωτισμού των «Μακεδόνων του Αιγαίου».
Μην ξεχνάτε Μακεδόνες, μην ξεχνάτε – είσαστε Μακεδόνες – μην ξεχνάτε την Αιγαιακή Μακεδονία» “Egejska Makedonija ne zaboravajte”.
Το τραγούδι αυτό χορεύεται στα πανηγύρια των αυτοαποκαλούμενων «Μακεδόνων του Αιγαίου», γράφτηκε από «Μακεδόνες της Αυστραλίας» και ζητά την απόδοση της «πατρίδας τους», της «Μακεδονίας του Αιγαίου» (δηλαδή της Καστοριάς και της Φλώρινας).