ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Η Ιταλία «αποχαιρέτησε» την Alitalia – Η συγκινητική αναγγελία της τελευταίας πτήσης

Η Ιταλία «αποχαιρέτησε» την Alitalia – Η συγκινητική αναγγελία της τελευταίας πτήσης

Τίτλοι τέλους έπεσαν για τον εθνικό αερομεταφορέα της Ιταλίας, την Alitalia που ταυτίστηκε με την κομψότητα των αεροσυνοδών και τις σταρ που ερχόντουσαν στην Τσινετσιτά για να γυρίσουν εκατοντάδες έργα.

Μετά από 74 χρόνια ιστορίας η αυλαία για την ιστορική εταιρεία έπεσε χθες με την πτήση από την Ρώμη στο Κάλιαρι της Σαρδηνίας. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την συγκινητική αναγγελία της τελευταίας αυτής πτήσης, εν μέσω χειροκροτημάτων από τους επιβάτες:

Παρά το λαμπρό της παρελθόν, η Alitalia είναι ζημιογόνα από το 2008 και βρέθηκε σε ειδικό καθεστώς διαχείρισης για πολλά χρόνια, σημειώνει το ιταλικό πρακτορείο Ειδήσεων ANSA. Tα χρέη, το αναποτελεσματικό μάνατζμεντ και η περαιτέρω επιδείνωση της κατάστασης λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, οδήγησαν την Alitalia στην κατάρρευση.

Προκειμένου να δώσει το πράσινο φως για την κρατική κεφαλαιακή ενίσχυση ύψους 1,35 δισ. ευρώ προκειμένου να δημιουργηθεί η ΙΤΑ, η Κομισιόν απαίτησε τον διαχωρισμό της νέας εταιρείας από την Alitalia. Ωστόσο, δεν αποκλείεται η νέα εταιρεία να ανακτήσει την εμβληματική της ονομασία στο μέλλον, εφόσον υπάρξει συμφωνία.

«Δεν υπήρξε η αναγκαία βούληση για να σωθεί. Μας παρουσίασαν ως προνομιούχους, ενώ κάναμε πάρα πολλές θυσίες» δηλώνει, πικραμένη, μια αεροσυνοδός στον ιταλικό Τύπο. Χθες, η εταιρία κατέβαλε στους υπαλλήλους τα τελευταία χρήματα, δηλαδή το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου.

7.000 εργαζόμενοι χωρίς δουλειά

Από σήμερα, την Alitalia θα αντικαταστήσει μια νέα εταιρία, η Ita, η οποία θα ελέγχεται, πάντα, από το ιταλικό δημόσιο. Αλλά με εντελώς διαφορετικές προδιαγραφές: οι μισθοί θα περικοπούν μέχρι και σχεδόν κατά 50%. Ένας κυβερνήτης της Alitalia έπαιρνε, μεικτά, περίπου 12.000 ευρώ. Το ποσό αυτό, στην νέα εταιρία, περιορίζεται στις 6.200 ευρώ.

Οι αεροσυνοδοί και ιπτάμενοι, κατά μέσο όρο, θα περάσουν από 2.600 ευρώ, στα 1.680. Tα συνδικάτα αμφισβητούν την όλη διαδικασία, διότι μεγάλο μέρος του προσωπικού της Alitalia, δεν πρόκειται να επαναπροσληφθεί. Σύμφωνα με τους τελευταίους υπολογισμούς, συνολικά, 7.000 εργαζόμενοι θα μείνουν χωρίς δουλειά. Για τον λόγο αυτό, τις περασμένες ημέρες, οι εργαζόμενοι μπλόκαραν και τον αυτοκινητόδρομο που συνδέει την ιταλική πρωτεύουσα με το αεροδρόμιο του Φιουμιτσίνο- Λεονάρντο Ντα Βίντσι.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η Ιta, προς το παρόν, περιορίζεται σε 52 αεροσκάφη και 2.800 εργαζόμενους. Πολλοί φοβούνται ότι μεσοπρόθεσμα, η νέα αυτή εταιρία δεν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί κολοσσούς όπως είναι η Air France και η Lufthansa και ότι θα τεθεί στο περιθώριο και από τις εταιρίες χαμηλού κόστους. Αυτό όμως είναι κάτι που θα φανεί στο άμεσο μέλλον. Προς το παρόν οι Ιταλοί θα αναπολούν τις ένδοξες ημέρες του εθνικού του αερομεταφορέα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.