Όσο κράτησε καλά ήταν. Σε λίγο καιρό η στάθμευση των αυτοκινήτων στα κλειστά πάρκινγκ που βρίσκονται δίπλα στους συρμούς θα κοστίζει.
Για αρχή όχι σε όλους τους σταθμούς αλλά σε δύο από τους βασικότερους, στην Εθνική Άμυνα και στη Δουκίσσης Πλακεντίας όπου χιλιάδες πολίτες αφήνουν τα αυτοκίνητά τους και στη συνέχεια μετακινούνται με το μετρό. Κι αυτό γιατί η κυβέρνηση αποφάσισε να τα δώσει σε ιδιώτες για εκμετάλλευση.
Με προκήρυξη που δημοσιεύτηκε από την Αττικό Μετρό θα ενοικιαστούν οι χώροι για έξι χρόνια σε ιδιώτες. Πρόκειται για δύο ιδιόκτητους χώρους πλησίον των σταθμών Μετρό Εθνική Άμυνα και Δουκίσσης Πλακεντίας. Η πρώτη έκταση, στο σταθμό Εθνική Άμυνα έχει εμβαδόν 6.400 περίπου τετραγωνικά μέτρα και διαθέτει 200 περίπου θέσεις στάθμευσης.
Ο χώρος είχε αρχικά διαμορφωθεί για την εξυπηρέτηση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 ως ελεύθερος χώρος στάθμευσης και μετεπιβίβασης ΙΧ και αστικών και υπεραστικών λεωφορείων. Ο χώρος στάθμευσης πλησίον του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας έχει εμβαδόν 15.200 τετραγωνικά μέτρα και διαθέτει 500 περίπου θέσεις στάθμευσης.
Πρόκειται ουσιαστικά για δύο διαφορετικούς χώρους, με τον δεύτερο να βρίσκεται άνωθεν του αμαξοστασίου του Μετρό. Οι ανάδοχοι του διαγωνισμού θα πρέπει να προχωρήσουν σε εργασίες διαμόρφωσης των χώρων εντός εξαμήνου πριν αυτοί λειτουργήσουν ως χώροι στάθμευσης. Σύμφωνα με τους όρους της μίσθωσης, η χρέωση της στάθμευσης για τις 4 πρώτες ώρες δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 2 ευρώ και η 12ωρη τα 6 ευρώ.
Οι χώροι στάθμευσης θα πρέπει να λειτουργούν κατ’ ελάχιστον τις ώρες λειτουργίας του Μετρό, συμπεριλαμβανομένων Κυριακών και αργιών.
Τέσσερις οργανωμένους χώρους στάθμευσης έχουν στη διάθεσή τους οι επιβάτες του ΜΕΤΡΟ: Στο σταθμό Συγγρού-Φιξ λειτουργεί καθημερινά και επί 24ώρου βάσεως ελεγχόμενος υπόγειος χώρος στάθμευσης και μετεπιβίβασης. Στο σταθμό Χαλάνδρι λειτουργεί ελεγχόμενος υπαίθριος χώρος στάθμευσης. Στο σταθμό Νομισματοκοπείο λειτουργεί καθημερινά και επί 24ώρου βάσεως ελεγχόμενος υπόγειος χώρος στάθμευσης και μετεπιβίβασης.
Στο σταθμό Αγία Μαρίνα λειτουργεί ελεγχόμενος πολυώροφος χώρος στάθμευσης και μετεπιβίβασης. Στο σταθμό Κεραμεικός.
Τέλος, μη ελεγχόμενοι χώροι στάθμευσης υπάρχουν στους σταθμούς Κατεχάκη, Εθνική Άμυνα και Δουκίσσης Πλακεντίας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.