Μέσα στον Απρίλιο αναμένεται να λειτουργήσει το νέο ηλεκτροκίνητο τρένο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οποίο θα εξυπηρετεί το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Με αυτό τον τρόπο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «απαντάει» στο τελεσίγραφο του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπιρτζη, που ζήτησε από την, ιταλικών συμφερόντων πλέον, εταιρία να δρομολογήσει γρήγορο τρένο.

Όπως αναφέρουν οι ypodomes, ακόμα δεν έχει αποφασιστεί το πότε θα γίνει αυτό καθώς εν πολλοίς εξαρτάται από το πότε θα ολοκληρωθούν τα έργα ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός.

Για τα συγκεκριμένα παράγοντες της αγοράς κοντά στα έργα αναφέρουν ότι αυτά θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Μαρτίου και στις δύο κατευθύνσεις και πως είναι πιθανό η πρώτη γραμμή να ολοκληρωθεί λίγες μέρες νωρίτερα.

Το δρομολόγιο αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, θα γίνεται προς το παρόν με τις υπάρχουσες ηλεκτράμαξες και η διάρκεια του θα είναι περίπου 4 ώρες (ίσως και λίγα λεπτά παραπάνω).

Το “εξπρές” δρομολόγιο της γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης δεν θα χρειάζεται πλέον να αλλάζει από ντιζελοκίνηση και ηλεκτροκίνηση και οι ταχύτητες που θα μπορεί να αναπτύσσει θα μπορεί να είναι μέχρι και 200χλμ/ώρα που είναι και το επίσημο ανώτατο όριο στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές, θα περιλαμβάνει πιθανότατα 3 στάσεις, ενώ εξετάζεται η αναβάθμιση των υπηρεσιών ιδιαίτερα στην Α`θέση και για παράδειγμα η χρήση ενός app από το οποίο ο επιβάτης θα μπορεί να δίνει παραγγελίες προς το κυλικείο και να υπάλληλος να του τα σερβίρει χωρίς να χρειάζεται να σηκώνεται από τη θέση του.

Αναφορικά με το νέο τρένο αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα κάνει την εμφάνιση του αργότερα, όταν θα έχουν ολοκληρωθεί πλήρως τα έργα τηλεδιοίκησης, σηματοδότησης και ETCS σε όλο το μήκος του δικτύου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αυτό θα επιτρέψει την αύξηση της ταχύτητας και της ασφάλειας σε πολλά περισσότερα σημεία με αποτέλεσμα η διάρκεια του δρομολογίου να πέσει ακόμα περισσότερο στις 3 ώρες και 30 λεπτά.