Στην «Πόλη των Αγγέλων» έφθασε η… χάρη τους, προσφέροντας μία φθηνή λύση στους νεαρούς ταξιδιώτες.
Τα «σπίτια – κάψουλες», που έκαναν την παρθενική τους εμφάνιση στην Ιαπωνία, είναι η τελευταία μόδα και στο Λος Άντζελες, όπως αναφέρει το πρακτορείο «yahoo».
Τα σπίτια αυτού του τύπου επιλέγονται από νεαρούς κυρίως ταξιδιώτες που δεν έχουν γερό πορτοφόλι όσο και εκείνους που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους.
Η αύξηση της ζήτησής τους μπορεί να αποδοθεί σε τρεις λόγους: Στις χαμηλότερες τιμές, την ευελιξία που προσφέρουν και τις νέες εμπειρίες για την διακόσμηση και τον σχεδιασμό.
Τα κλειδιά ενός σπιτιού μόλις 2,9 τετραγωνικών μέτρων στην Καλιφόρνια τα έχει πλέον η 26χρονη Κέι Γουίλσον.
Κάθε κάψουλα διαθέτει ένα μονό κρεβάτι, έναν «καλόγερο» για τα ρούχα, μερικά έπιπλα, όπως μία παπουτσοθήκη κι ένα κλιματιστικό.
Η διαμονή στην κάψουλα δεν είναι φθηνή αφού αγγίζει τα 750 δολάρια το μήνα συν τους φόρους. Αυτό σημαίνει ότι το ενοίκιο φθάνει τα 800 δολάρια, κάτι λιγότερο απ΄ότι θα πλήρωνε κανείς στα περίχωρα της Φιλαδέλφεια.
Έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2017 από την συμβουλευτική εταιρεία «WiseGuy Research Consultants», δείχνει ότι «η παγκόσμια αξία της αγοράς που αντιπροσωπεύει τα «ξενοδοχεία – κάψουλες» ξεπέρασε τα 159 εκατομμύρια δολάρια το 2016 και αναμένεται να ανέλθει στα 226 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2022.
Την ώρα που η χώρα του ανατέλλοντος ηλίου διαδραματίζει, αδιαμφισβήτητα, κεντρικό ρόλο, ως πρωτοπόρος σε αυτήν την βιομηχανία, από την ίδια έρευνα αναδύεται και η Κίνα ως μια χώρα που αποκτά όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
Οι χώρες με τον μεγαλύτερο αριθμό αυτών των ξενοδοχείων βρίσκονται εκτός από την Ιαπωνία και την Κίνα, στην Ταϊβάν, τη Σιγκαπούρη και τη Ρωσία» , σημειώνει ο Όλιβερ Χουά, επικεφαλής της Booking.com στην περιοχή Ασίας- Ειρηνικού.