H αποδιοργάνωση του ελληνικού τουρισμού σε όλο του το μεγαλείο εν μέσω κρίσης κορωνοϊού: Όπως μας καταγγέλλεται από πελάτες του – πολυτελούς, κατά τα άλλα – resort «100 Ρίζες» στην Μάνη, μεταξύ Γυθείου και Αρεόπολης, σε ένα ξενοδοχείο άνω των 200 ευρώ ανά βραδιά.
– Δεν υπάρχει εξυπηρέτηση των πελατών στα δωμάτια, δηλαδή room service.
– Δεν υπάρχει πρωινό «λόγω κορωνοϊού», παρά σακούλες με δύο φέτες ψωμί, μία φέτα ζαμπόν, τυρί, μία «υποψία» ομελέτας και δυο κουταλιές γιαούρτι, που μοιράζονται δίκην… κόλλυβων μνημοσύνου, στα δωμάτια.
– Οι πελάτες πρέπει το πρωί να κατέβουν στην τραπεζαρία και να παραγγείλουν το προαναφερθέν πρωινό με κάποιες επιπλέον επιλογές, όπως π.χ. μια κουταλιά μαρμελάδα ή μια μικρή συσκευασία μέλι και εν συνεχεία να πάνε στο δωμάτιό τους για να το παραλάβουν!
– Τo δωμάτιο καθαρίζεται ανά… τρεις ημέρες, εκτός αν υπάρξει «ειδικό αίτημα» των πελατών για καθαρισμό του!
– Στο ψυγείο δεν υπάρχει ούτε ένα μικρό μπουκαλάκι νερό!
Όλα αυτά βάσει της δικαιολογίας ότι «Ανοίξαμε πριν πέντε ημέρες»!
Και αυτά τα κωμικοτραγικά συμβαίνουν σε ένα resort που έχει τον χαρακτηρισμό “Small Luxury Hotels of the World”!
Ναι, αλλά τα 200+ ευρώ την βραδιά ξέρουν να τα εισπράττουν, χωρίς να διευκρινίζουν στον πελάτη τα παραπάνω.
Και αν συμβαίνουν αυτά εκεί, φανταζόμαστε τι συμβαίνουν σε άλλα ξενοδοχεία. ‘Η όχι;