Μέτρα για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για την αντιμετώπιση των αυξημένων μεταφορικών αναγκών λόγω κορωνοϊού περιλαμβάνει η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύθηκε.
Βασικός στόχος της ΠΝΠ είναι να αυξηθεί περαιτέρω η συχνότητα των δρομολογίων στις αστικές συγκοινωνίες, και η ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με σύγχρονα λεωφορεία, καθώς ο σημερινός στόλος είναι γερασμένος (από το 2004 τα περισσότερα λεωφορεία).
Η ΠΝΠ δίνει τη δυνατότητα στον ΟΑΣΑ να προχωρήσει σε 655 προσλήψεις, σε ειδικότητες αιχμής, με fast track διαδικασίες, αλλά υπό την επίβλεψη του ΑΣΕΠ.
Ο ΟΑΣΑ θα μπορεί επίσης πλέον να προμηθευτεί 300 σύγχρονα λεωφορεία, ηλικίας μέχρι 10 ετών, με leasing, καθώς και να ενισχύσει το στόλο των αστικών λεωφορείων με 203 οχήματα και 550 οδηγούς σε ημερήσια βάση μέσω σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ.
Πιο αναλυτικά, το πρώτο άρθρο της ΠΝΠ προβλέπει ότι κατά τους επόμενους μήνες ο ΟΑΣΑ μπορεί να προχωρά στη σύναψη συμβάσεων παροχής συγκοινωνιακού έργου, μίσθωσης λεωφορείων και παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης σε επαγγελματίες οδηγούς.
Οι συμβάσεις θεωρούνται κατεπείγουσας ανάγκης και με την πρόσκληση σε διαπραγμάτευση θα καθορίζεται και η χρονική τους διάρκεια.
Το δεύτερο άρθρο της ΠΝΠ αφορά στη στελέχωση των αστικών συγκοινωνιών του ΟΑΣΑ για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών λόγω COVID-19. Συγκεκριμένα θα γίνουν προσλήψεις προσωπικού με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, για τις ειδικότητες: ΔΕ ή ΤΕ Οδηγών, ΔΕ ή ΤΕ Μηχανοδηγών, ΔΕ ή ΤΕ Τεχνιτών πάσης φύσεως οχημάτων και συρμών από τις εταιρείες Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε., Ο.ΣΥ. Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. Οι προσλήψεις θα γίνουν με ευθύνη των οικείων φορέων, αλλά με κριτήρια και υπό τον έλεγχο του ΑΣΕΠ.
Παράλληλα, ρυθμίζονται ζητήματα που αφορούν σε δοκιμαστική υπηρεσία των προσληφθέντων με αποδοχές για ένα έτος, μέχρι την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.
Το τρίτο άρθρο της ΠΝΠ για την αντιμετώπιση του άμεσου κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού, δίνει τη δυνατότητα στον ΟΑΣΘ κατά τους επόμενους μήνες να συνάπτει συμβάσεις που σχετίζονται με τη συντήρηση και τη διασφάλιση επάρκειας του στόλου λεωφορείων του
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.