ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Στην Αθήνα τα πρώτα ολοκαίνουργια τραμ νέας γενιάς – Θα αποτελούνται από πέντε βαγόνια και θα έχουν μήκος 33 μέτρα

Στην Αθήνα τα πρώτα ολοκαίνουργια τραμ νέας γενιάς – Θα αποτελούνται από πέντε βαγόνια και θα έχουν μήκος 33 μέτρα

Φτάνουν στην Αθήνα τα πρώτα ολοκαίνουργια Τραμ με την υπογραφή της Alstom.

Σύμφωνα με πληροφορίες, την Τετάρτη 26 Αυγούστου το βράδυ καταφθάνουν στο λιμάνι του Πειραιά, οι πρώτοι δύο συρμοί Τραμ από τους συνολικά 25 που κατασκευάζει για λογαριασμό της Αττικό Μετρό η Γαλλική Alstom.

Οι δύο συρμοί φορτώθηκαν πριν από μερικές ημέρες από το λιμάνι της Βαρκελώνης και θα οδηγηθούν στο αμαξοστάσιο του Τραμ για να ξεκινήσει ο έλεγχος τους και εν συνεχεία η παράδοση τους στην κυκλοφορία. Η Alstom, επιπλέον της κατασκευής και προμήθειας των οχημάτων τραμ, θα παράσχει τις υπηρεσίες επιτόπιων δοκιμών, εκπαίδευσης και εγγύησης, καθώς και τα ανταλλακτικά τους. Η ολοκλήρωση της προμήθειας των νέων συρμών Τραμ, μία σύμβαση αξίας άνω των 50 εκατομμυρίων ευρώ θα πραγματοποιηθεί το 2021.

Απαραίτητα τα νέα Τραμ

Το μοντέλο το οποίο παραλαμβάνει η Αττικό Μετρό είναι το Citadis X05, που ξεχωρίζει για τον φουτουριστικό σχεδιασμό, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και πιο συγκεκριμένα από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Να σημειώσουμε πως τα νέα Τραμ θα έχουν χρώμα πορτοκαλί, όπως επελέγη σε σχετική ψηφοφορία πριν από περίπου δύο χρόνια και όχι ασημί-μπλε όπως τα Ιταλικά Ansaldobreda που κινούνται μέχρι σήμερα στους δρόμους της Αθήνας. Με την ολοκλήρωση του ελέγχου τους, οι 25 νέοι συρμοί Τραμ θα παραδοθούν σταδιακά στη ΣΤΑΣΥ για να εντάξει στο στόλο της.

Τα νέα Τραμ είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του δικτύου που επεκτείνεται κατά 5,4χλμ στο κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά ενώ θα συμβάλει και στη βελτίωση της καθημερινής απόδοσης των δρομολογίων καθώς κάποια από τα παλιά Τραμ έχουν βγει εκτός κυκλοφορίας. Πρόκειται για τη δεύτερη γενιά συρμών Τραμ που θα ενταχθούν στο δίκτυο της Αθήνας και θα περιλαμβάνουν όλες τις τεχνικές βελτιώσεις που έχουν προκύψει από το 2004. Σε όλο αυτό το διάστημα των 16 ετών λειτουργίας το δίκτυο στην πόλη δεν μεγάλωσε σχεδόν καθόλου.

Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός

Τα τραμ Citadis X05 που προορίζονται για το δίκτυο της Αθήνας προσφέρουν αναβαθμισμένη επιβατική εμπειρία, με γυάλινες επιφάνειες αυξημένες κατά 20%, LED για απαλό, ομοιόμορφο φωτισμό, ευρύχωρες ατομικές θέσεις και πληροφορίες για τις διαδρομές σε μεγάλες οθόνες, μέσω συστήματος τηλεματικής.

Κάθε όχημα τραμ θα αποτελείται από πέντε βαγόνια, θα έχει μήκος 33 μέτρα και μέγιστη χωρητικότητα 294 επιβάτες. Οι διπλές θύρες από κάθε πλευρά βαγονιού και σε όλο το μήκος του οχήματος τραμ θα εξασφαλίζουν βελτιωμένη προσβασιμότητα. Περισσότερα από 2.500 τραμ από τη σειρά Citadis έχουν πωληθεί σε πάνω από 50 πόλεις παγκοσμίως. Τα 2.000 τραμ που βρίσκονται ήδη σε λειτουργία έχουν διανύσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο χιλιόμετρα και έχουν μεταφέρει σχεδόν 9 δισεκατομμύρια επιβάτες, έπειτα από το έτος 2000, όταν τέθηκε σε εμπορική λειτουργία το πρώτο τραμ αυτής της σειράς.

Στην Αθήνα την Τετάρτη τα πρώτα ολοκαίνουργια Τραμ νέας γενιάς

Ως η πλέον πρόσφατη προσθήκη στη σειρά Citadis, το X05 συγκεντρώνει μια ποικιλία νέων τεχνολογιών, μεταξύ των οποίων οι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, καθώς και η βελτιωμένη διαχείριση HVAC και βοηθητικών λειτουργιών. Ο συνδυασμός αυτών των τεχνολογιών μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κάθε οχήματος τραμ κατά 25%. Η απλουστευμένη ενσωμάτωση υποσυστημάτων και η ευκολία της συντήρησης μειώνουν το συνολικό κόστος του κύκλου ζωής κάθε οχήματος, που είναι, επιπλέον, ανακυκλώσιμο κατά 97%. Μέχρι σήμερα, οχήματα τραμ Citadis X05 έχουν διατεθεί από την Alstom και λειτουργούν στο Σίδνεϊ, στο Παρίσι, στη Νίκαια, στην Αβινιόν, στην Καέν και στο Καοσιούνγκ κ.α.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αναφορικά με την Alstom, αυτή η προμήθεια των 25 συρμών Τραμ είναι η δεύτερη στην Ελλάδα, μετά την προμήθεια 28 συρμών Μετρό πρώτης γενιάς από την εταιρεία για το βασικό έργο του Μετρό της Αθήνας, στις αρχές του 2000.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.