Πραγματικότητα έγινε το Σάββατο 29 Οκτωβρίου από την Rhaetian Railway με αφορμή τους εορτασμούς για τα 175 χρόνια λειτουργίας των ελβετικών σιδηρόδρομων, το νέο παγκόσμιο ρεκόρ για τα μακρύτερο σε λειτουργία επιβατικό τρένο.
Με μήκος που φτάνει σχεδόν τα δύο χιλιόμετρα (1,9 χιλιόμετρο για την ακρίβεια) το τρένο, που αποτελείται συνολικά από 100 βαγόνια, έχει βάρος 2.990 τόνων και μπορεί να μεταφέρει πάνω από 4.500 επιβάτες, έκανε το πρώτο του δρομολόγιο από την κοινότητα Preda έως το χωριό Bergun.
Παράλληλα, εκατοντάδες λάτρεις των τρένων έσπευσαν ως παρατηρητές για να θαυμάσουν το παρθενικό «ταξίδι» του τρένου, στη διαδρομή που έχει χαρακτηριστεί ως Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς από την UNESCO.
Η διαδρομή μήκους 25 χιλιομέτρων, που επιλέχθηκε για το πρώτο ταξίδι του τεράστιου σε μήκος τρένου, φημίζεται σε όλο τον κόσμο για το πανέμορφο τοπίο αλλά και τις δεκάδες γέφυρες, τούνελ, κλειστές στροφές και σπιράλ που δημιουργήθηκαν πριν από σχεδόν 120 χρόνια για να ενωθεί σιδηροδρομικά η πόλη Thusis με τo φημισμένο θέρετρο Saint Moritz.
«Έχουμε τη γιορτή για τα 175 χρόνια των ελβετικών σιδηροδρόμων και αυτή η απόπειρα για το παγκόσμιο ρεκόρ είναι το μεγάλο γεγονός για αυτή τη γιορτή», δήλωσε σχετικά ο δρ. Renato Fasciati, διευθύνοντας σύμβουλος της Rhaetian Railway.
Ο Fasciati πρόσθεσε επίσης ότι ήταν και μια πολύ καλή ευκαιρία για παγκόσμια διαφήμιση καθώς η πανδημία έπληξε οικονομικά και τις σιδηροδρομικές εταιρείες της Ελβετίας που είδαν τα έσοδά τους να μειώνονται κατά 30%.
Το τρένο των σχεδόν δύο χιλιομέτρων έφερε συνολικά επτά μηχανές και μηχανοδηγούς, οι οποίοι έπρεπε να συντονιστούν μέσω ασυρμάτου για την ασφαλή του λειτουργία, ενώ ανάμεσα στα βαγόνια είχαν τοποθετηθεί ενισχυμένα καλώδια για να τα κρατήσουν ενωμένα.
Παράλληλα η μέγιστη ταχύτητα του τρένου περιορίστηκε στα μόλις 35 χλμ./ώρα, ενώ περιορισμοί τέθηκαν και στην ηλεκτρική ενέργεια που επανατροφοδοτούσε το τρένο στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας που φέρει.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.