Όλο και πιο κοντά έρχεται η στιγμή που το τρένο θα επιστρέψει στην Αχαΐα και την Πελοπόννησο καθώς, ως γνωστόν, σε ολόκληρο το Νομό αλλά και την ευρύτερη περιοχή δεν εκτελούνται άλλα δρομολόγια πέραν εκείνων του Προαστιακού της Πάτρας, γράφει στο ρεπορτάζ του το thebest.gr. Σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα που ακολουθεί το υπουργείο Υποδομών και η ΕΡΓΟΣΕ μέσα στον Μάρτιο του 2019, όπως αναφέρεται, αναμένεται να είναι όλα έτοιμα ώστε να μπει σε λειτουργία η γραμμή των δρομολογίων από το Κιάτο Κορινθίας μέχρι το Αίγιο Αχαΐας.
Όλες οι απαιτούμενες δοκιμές αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι την προσεχή Άνοιξη κι έτσι θα ανοίξει ο δρόμος για την έλευση του τρένου. Όσοι θα θέλουν να μετακινηθούν με τους συρμούς του ΟΣΕ δεν μπορούν είτε να πηγαίνουν με το αυτοκίνητό τους μέχρι το Αίγιο, είτε να παίρνουν τα λεωφορεία του ΟΣΕ. Από εκεί θα επιβιβάζονται στο τρένο το οποίο θα τους πηγαίνει μέχρι το Κιάτο όπου θα μεταβιβάζονται σε άλλο τρένο για να φθάσουν στον τελικό τους προορισμό.
Παράλληλα τρέχει και ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση του κομματιού Αίγιο-Κιάτο γεγονός που θα επιτρέψει το προσεχές διάστημα να μην υπάρχει καν η διαδικασία της μετεπιβίβασης. Μέχρι τον Φεβρουάριο υπολογίζεται ότι θα έχει υπογραφεί η σχετική σύμβαση και στην συνέχει θα ξεκινήσουν οι εργασίες.
Αναφορικά τώρα με τα ευρύτερα χρονοδιαγράμματα ο γενικός γραμματέας Υποδομών Θάνος Βούρδας που βρέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στην αχαϊκή πρωτεύουσα, μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7», διαβεβαίωσε ότι η νέα διπλή και ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική γραμμή μπορεί να φτάσει μέχρι το 2022 στον Άγιο Διονύσιο και μέχρι το 2023 έως την Πειραϊκή-Πατραϊκή και το νέο λιμάνι.