ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Μην είστε βέβαιοι ότι ο Β.Πούτιν έθεσε θέμα δραχμής για την Ελλάδα... «στο άσχετο»!
prodeals

«Τσουχτερό» το εισιτήριο στο τρένο Express για Θεσσαλονίκη – Πιο ακριβό και από αεροπλάνο

«Τσουχτερό» το εισιτήριο στο τρένο Express για Θεσσαλονίκη – Πιο ακριβό και από αεροπλάνο

Από τη Δευτέρα, 20 Μαΐου έχει δρομολογηθεί η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη με το πρώτο ΕΧPRESS ηλεκτροδοτούμενο τρένο που καλύπτει τη διαδρομή σε 3 ώρες και 55 λεπτά!

Το πρώτο δρομολόγιο διεξήχθη μόλις πέντε μέρες πριν από τις ευρωεκλογές ώστε να φανεί το «εκσυγχρονιστικό» προφίλ της προηγούμενης κυβέρνησης που υλοποιεί μεγάλα έργα…

Άλλωστε μόνο τυχαίο δεν ήταν το γεγονός ότι την Τετάρτη 15 Μαΐου 2019 πραγματοποιήθηκε το πρώτο ειδικό σιδηροδρομικό δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη με ηλεκτροκίνητο συρμό με επιβάτες τον απερχόμενο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη, τον Γενικό Γραμματέα κ. Θάνο Βούρδα τις Διοικήσεις των Οργανισμών του Σιδηροδρόμου και δημοσιογράφοι.

Όπως είχε εξηγήσει ο απερχόμενος Γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Λάρισα θα φτάνουν στη Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 55 λεπτά από τις 5 ώρες που είναι σήμερα.

Ο κ. Σπίρτζης είχε υποσχεθεί πάντως ότι το συγκεκριμένο δρομολόγιο στο τέλος του χρόνου θα υλοποιείται σε 3 ώρες και 15 λεπτά. με τα υπερταχεία τρένα που θα φέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ωστόσο το κόστος του εισιτηρίου ακόμη και με έκπτωση 20% είναι πολύ ακριβότερο από το αντίστοιχο κόστος ενός αεροπορικού εισιτηρίου που μπορεί να προμηθευτεί κανείς σε πολύ χαμηλότερες τιμές με την διάρκεια της πτήσης να υπολογίζεται στα 50 λεπτά.

Άλλωστε το εισιτήριο στο τρένο Express κοστίζει 55 ευρώ για την πρώτη θέση (με 20% έκπτωση για την επιστροφή) και η δεύτερη θέση κοστίζει 45 ευρώ (με έκπτωση 20%).

Οι προσφορές των αεροπορικών εισιτηρίων για μετάβαση στη Θεσσαλονίκη ξεκινούν από τα 19,90 ευρώ ενώ το αντίτιμο μετ’ επιστροφής ξεκινούν από τα 40 ευρώ.

Τα νέα δρομολόγια Express

Όπως είχε ανακοινώσει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, το δρομολόγιο Αθήνας-Θεσσαλονίκης πραγματοποιείται με ένα ζεύγος τρένων, το οποίο θα διανύει σε:

3 ώρες και 57 λεπτά τη διαδρομή από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα, με στάσεις σε Λάρισα και Παλαιοφάρσαλο.

4 ώρες και 10 λεπτά τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, με στάσεις σε Λιανοκλάδι και Λάρισα.

– Από Αθήνα, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι και πιο γρήγορο, αναχωρεί στις 06:22 και μετά υπάρχουν δρομολόγια ανά τρεις ώρες, στις 09:22, 12:22, 15:22 & 18:22.

– Από Θεσσαλονίκη, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι και πιο γρήγορο, αναχωρεί στις 06:27 και μετά υπάρχουν δρομολόγια ανά τρεις ώρες, στις 09:15, 12:15, 15:15 & 18:15.

– Επιπλέον, υπάρχει το βραδινό ζευγάρι δρομολογίων 600/601.

Στο πρωινό γρήγορο δρομολόγιο, η διαδρομή Αθήνα-Λιανοκλάδι θα διαρκεί 1 ώρα και 47 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα-Λάρισα 2 ώρες και 48 λεπτά.

Αντίστοιχα, το δρομολόγιο Λάρισα-Αθήνα θα διαρκεί 2 ώρες και 36 λεπτά και το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λάρισα θα διαρκεί 1 ώρα και 20 λεπτά.

Αναβαθμισμένες υπηρεσίες εντός της αμαξοστοιχίας Intercity Express

Μεταξύ άλλων, το Intercity Express θα διαθέτει:

-Πρίζα σε κάθε θέση.

-Υποστηρικτικό προσωπικό on board.

-WiFi (προς το παρόν, αποκλειστικά στην αμαξοστοιχία I/C51 και για την Α΄ θέση. Σταδιακά θα εγκατασταθεί και στις υπόλοιπες αμαξοστοιχίες).

-Αναβαθμισμένες υπηρεσίες κυλικείου με νέο συνεργάτη την εταιρία ΒΕΝΕΤΗΣ.

-Δωρεάν διάθεση εφημερίδων στους επιβάτες της Α’ Θέσης στις αμαξοστοιχίες I/C50 και I/C51.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

-Δωρεάν διάθεση σετ προϊόντων περιποίησης στους επιβάτες της Α’ Θέσης σε συνεργασία με τον Όμιλο Σαράντη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.